Πολύ όμορφο και φιλικό είναι πλέον το εσωτερικό του Fiesta. Παχύτερο στρώμα μαλακού πλαστικού στο άνω μέρος θα ήταν ευπρόσδεκτο.

H oθόνη του infotainment έχει διάμετρο 8 ιντσες στην έκδοση Titanium. Είναι πλήρης σε πληροφορία και άριστη στο χειρισμό. Γιατί όμως όχι και στα ελληνικά το μενού ανάμεσα στις τόσες γλώσσες που είναι διαθέσιμες;

O διακόπτης ECO βοηθά πολύ στο να μένει χαμηλά η κατανάλωση καυσίμου.

Mικρό Focus: μέχρι και το πλαστικό πτυσσόμενο προστατευτικό στις πόρτες πήρε το Fiesta από το μεγάλο αδελφό του.

Εσωτερικό: Επιτέλους, ευκολία στη χρήση

71.158 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2017)

Η μεγάλη αλλαγή η οποία ορίζει και το νέο προφίλ του Fiesta σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του, είναι η αύξηση της φιλικότητας προς το χρήστη. Η κεντρική κονσόλα με την έγχρωμη οθόνη αφής λύνει τα χέρια του οδηγού, μειώνει δραστικά τον αριθμό των μπουτόν και μαζί με ένα μικρό μόνιτορ ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο δίνει φουλ πληροφορία όμορφα και ευανάγνωστα. Το «αρχηγείο» του κλιματισμού δείχνει λίγο χαμηλά τοποθετημένο ωστόσο δεν προβληματίζει. Από πλευράς ποιότητας η εικόνα είναι πολύ καλή με βασικό εκφραστή το στιβαρό ταμπλό. Τα υλικά είναι σχετικά μαλακά στο άνω μέρος αλλά σε χαμηλότερα πεδία η υφή δεν είναι το ίδιο καλή. Από πλευράς χώρων το επίπεδο είναι ικανοποιητικό αλλά το εσωτερικό πλάτος δεν είναι πολύ ανταγωνιστικό για την κλάση. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ-μπαγκάζ, αφού πολλά μοντέλα της κατηγορίας ανεβαίνουν πια πολύ πάνω από τα 300 λίτρα. Ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος σε αυτό το επίπεδο με στάνταρ την οθόνη των 8 ιντσών και ακόμα προσαρμοζόμενο cruise control, αναγνώριση σημάτων, υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, αισθητήρα κόπωσης, αυτόματους προβολείς κλπ.. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green