Moναδική είναι η οδηγική αίσθηση που παρέχει το Fiesta: ωριμότητα, έντονος χαρακτήρας και ισορροπία ως προς το επίπεδο άνεσης.

Στο δρόμο: Πολύ σίγουρο πάτημα με ευχαρίστηση για τον οδηγό

71.117 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2017)

Κυριολεκτικά εδώ υπάρχει «αέρας» από το Focus με την έννοια ότι οτιδήποτε σχετίζεται με την οδήγηση μοιάζει να έχει δεχτεί την αμέριστη προσοχή της εταιρείας. ΚατΆαρχάς η θέση οδήγησης: φέρνει σε εξαιρετικές αποστάσεις τα χέρια του οδηγού από το τιμόνι ενώ και το σώμα το στηρίζει εξαιρετικά. Παράλληλα το κάθισμα (ειδικός εξοπλισμός, στάνταρ στο Titanium) είναι τόσο αφρώδες και αναπαυτικό ώστε ο συνδυασμός με την καλή στήριξη να σε αφήνει με ανοικτό το στόμα. Το πλαίσιο είναι σαφώς πιο ομοιογενές από ότι στο πρόσφατο παρελθόν ενώ το τιμόνι αμεσότατο και κοφτερό από την ελάχιστη γωνία που θα αρχίσει να στρίβει σε βάζει από την αρχή σε σπορτίφ κλίμα. Η πρώτη βόλτα έξω από τον αστικό ιστό ίσως δείξει ότι η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακά ρυθμισμένη. Αυτό ισχύει αλλά ο έλεγχος των δυναμικών χαρακτηριστικών του Fiesta είναι υποδειγματικός και οι κλίσεις δεν εξελίσσονται ποτέ σε κάτι ξαφνικό ή δυσάρεστο. Μεγάλη είναι η συμβολή και του πίσω άξονα πλέον στη θετική εικόνα του Fiesta. Έχουν εξαφανιστεί ολοκληρωτικά οι υπερβολικές ταλαντώσεις που εμφάνιζε υπό πίεση το προηγούμενο μοντέλο και όλη η απόκριση είναι πολύ πιο άμεση και σίγουρη. Το ίδιο και με το εμπρός μέρος το οποίο κλίνει άμεσα προς τη στροφή με την παραμικρή εντολή του τιμονιού. Θετική εικόνα και από τα φρένα, τόσο σε απόσταση ακινητοποίησης όσο και σε αίσθηση του πεντάλ. Η ισορροπία φαίνεται όμως και από την άνεση η οποία είναι υψηλού επιπέδου τόσο από πλευράς ανάρτησης όσο και ήσυχης κύλισης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center