Ο κινητήρας των 1,5 λίτρων είναι ισχυρός και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις. Το κιβώτιο των 8 σχέσεων με τη σειρά του εστιάζει περισσότερο στους τομείς της χρηστικότητας και της ευκολίας.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Ικανός κινητήρας, πολιτισμένο κιβώτιο

    53.637 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2019)

    Ο 1,5 λίτρου TDCi κινητήρας της οικογένειας νέων κινητήρων diesel της Ford, με την ονομασία EcoΒlue, αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής. Αυτός διαθέτει σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης για πιο αποδοτική καύση, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας για καλύτερη απόκριση και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης. Στην πράξη ο EcoBlue διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές, ενώ φροντίζει ώστε να διατηρήσει και σε αυτή την έκδοση τον σπορ χαρακτήρα του Focus προσδίδοντάς του πολύ καλές επιδόσεις.

    Στα ίδια μήκη κύματος και το νέο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι 8τάχυτο με μετατροπέα ροπής και ενσωματώνει «έξυπνες» λειτουργίες όπως είναι το Adpative Shift Scheduling και το Adaptive Shift Quality Control που αναγνωρίζουν τις συνθήκες και προσαρμόζουν ανάλογα τις αλλαγές.

    Τη θέση του κλασικού επιλογέα έχει πάρει πλέον ένα όμορφο και πρακτικό περιστροφικό χειριστήριο, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα μέσω των paddles στο τιμόνι τα οποία ωστόσο είναι μικρά. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κιβώτιο αυτό προσφέρει ομαλές και σχετικά γρήγορες εναλλαγές, ενώ σε συνδυασμό με τον ικανό κινητήρα κρατά ψηλά την οδηγική αξία του Focus και σε αυτή την έκδοση, προσφέροντας παράλληλα και δεδομένη ευκολία κίνησης. Αντίθετα, η κατανάλωση κυμαίνεται σε υψηλά για τα δεδομένα της κατηγορίας επίπεδα, με μέση τιμή τα 6,8 λτ./100 χλμ. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    moto