Το Focus είναι ικανό για μεγάλα πράγματα σε όλες του τις εκδόσεις, ενώ ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας ενισχύεται από το σύστημα παραμετροποίησης που πλέον διαθέτει.

    Οδική συμπεριφορά: Απλά…Focus!

    53.634 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2019)

    Η οδική συμπεριφορά του Focus παραμένει και σε αυτή την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο απόλυτα οδηγοκεντρική και ευχάριστη άσχετα αν ο οδηγός «στερείται» ένα από τα βασικά χειριστήρια όπως ο επιλογέας. Ετσι παραμένει σταθερό και άνετο παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης στην έκδοση ST-Line και προδιαθέτει μέσω της αίσθησής του για πιο σπορ καταστάσεις. Εκεί, το μπροστινό του παραμένει εξαιρετικό, παρά την ελαφρά αδράνεια που παρουσιάζεται σε συνθήκες που δεν χρησιμοποιείται το πεντάλ του γκαζιού, με το Focus να παραμένει βιδωμένο στο δρόμο και να καθίσταται και πάλι εξαιρετικά σβέλτο. Τα φρένα συμπληρώνουν τον ασφαλή του χαρακτήρα με απόσταση ακινητοποίησης στα 34,8 μ. από τα 100 χλμ./ώρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Toyota
    moto