Το Focus Active εμφανίζει ελαφρώς μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος και χάνει λίγο σε απόκριση, όμως και πάλι αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο σε δρόμο με στροφές.

Στο δρόμο: Πιο άνετο & ικανό στο χώμα, το ίδιο ευχάριστο εντός

31.256 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2019)

Το Focus Active σε όλες τις εκδόσεις του διαθέτει πιο μαλακή ρύθμιση ανάρτησης και είναι κατά 30 χλστ. πιο ψηλή, ενώ ενσωματώνει αποκλειστικά τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων του Focus πίσω, ο οποίος ωστόσο στην έκδοση αυτή έχει άλλη γεωμετρία στα σημεία άρθρωσής του. Στην πράξη, η ανάρτηση προσφέρει σαφέστατα καλύτερα επίπεδα άνεσης από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Focus, ωστόσο και πάλι δεν μπορεί να θεωρηθεί μαλακή με αποτέλεσμα να διατηρεί τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα και σε αυτή την έκδοση. Στο δρόμο λοιπόν και αν και έχει «χάσει» σε μικρό βαθμό την ακρίβεια και την αμεσότητά των Focus, το Active παραμένει ουδέτερο και ικανό σε δρόμο με στροφές, ενώ την ίδια στιγμή δύναται να κινηθεί με άνεση και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές. Για το λόγο αυτό μάλιστα διαθέτει 2 επιπλέον προγράμματα στο σύστημα παραμετροποίησης της οδήγησης. Ετσι, εκτός από τα Normal, Sport και Eco, το Focus Active διαθέτει επιπλέον το πρόγραμμα Slippery, που ρυθμίζει το ESC και το traction control για καλύτερη λειτουργία σε ολισθηρές επιφάνειες, καθώς και το πρόγραμμα Trail, το οποίο διατηρεί την ορμή του αυτοκινήτου σε επιφάνειες που καλύπτονται από άμμο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEUGEOT NEW EVANS
4green