" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο νέο Focus ST ξεχωρίζει από μακριά και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην αποκλειστική απόχρωση Tangerine Scream...

Το Focus ST είναι μια φρέσκια «καυτή» πρόταση, που αφήνει πίσω τον χλιαρό GT μανδύα.

Τα 235/40 R18 Goodyear Eagle F1 κτίστηκαν πάνω στο στήσιμο του ST.

Δοκιμή: Ford Focus ST

Διαβάστηκε από 20531 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/10/2012

Πιο «εκρηκτικό» από ποτέ, το ολοκαίνουργιο Focus ST των 250 ίππων θέλει να πείσει πως είναι άξιος εκπρόσωπος της σχολής των «καυτών» χάτσμπακ, που δεν ξεχνούν τους καλούς τρόπους και τον από ηλεκτρονικής θεό.

 

+ Επιδόσεις, Κινητήρας, Οδική συμπεριφορά, Καθίσματα, Εμφάνιση, Ήχος, Λειτουργία ηλεκτρονικών

- Υποστροφή ισχύος χωρίς ESP, Διαδρομές επιλογέα, Εργονομία κεντρικής κονσόλας, Κατανάλωση υπό πίεση

To όνομα ST (Sport Technologies) εμφανίστηκε πριν από 15 χρόνια για να τονίσει το οδηγοκεντρικό προφίλ της Ford. Έτσι, το 2002 προέκυψε το πρώτο Focus ST170 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 170 ίππων, για να ακολουθήσει το 2005 το Focus ST δεύτερης γενιάς με 5κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 225 ίππων. 

Αμφότερα τα μοντέλα ποτέ δεν έκρυψαν τον GT χαρακτήρα τους, αφήνοντας στις αντίστοιχες εκδόσεις RS τη δόξα των απόλυτα σπορ δημιουργιών. Σήμερα το Focus ST 3ης γενιάς, το οποίο η Ford χαρακτηρίζει ως το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της επιδόσεων μιας και θα πωλείται σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο, δείχνει έτοιμο για άλλα κόλπα…


Κάνει μπαμ

Tο νέο Focus ST ξεχωρίζει από μακριά και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην αποκλειστική απόχρωση Tangerine Scream (προσφέρονται άλλα 5 χρώματα), αλλά και στα μυώδη χαρακτηριστικά που απέκτησε. Τεράστια κυψελωτή γρίλια μπροστά, «ποδιές», αεροτομή πίσω, τροχοί 18 ιντσών με ειδικά εξελιγμένα για το Focus ελαστικά Goodyear Eagle F1 και η εντυπωσιακή εξαγωνική απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα με το διαχύτη, κτίζουν μια εικόνα που δηλώνει ξεκάθαρα τις καυτές της προθέσεις.


Από 33.480 ευρώ

Το νέο Focus ST είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το ST2 και το ST3. To πρώτο διαθέτει όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που περιμένεις από μια τέτοια πρόταση συν στοιχεία, όπως ηλεκτρονικό κλιματισμό, εκκίνηση με κουμπί, αισθητήρες φώτων και καθαριστήρων. Η έκδοση ST3 διαθέτει επιπλέον στοιχεία όπως φώτα Bi-Xenon και ημέρας LED, δερμάτινα καθίσματα, μπάκετ καθίσματα για τους πίσω (!) κ.α.. Η τιμή εκκίνησης για το ST2 είναι 33.480 ευρώ, ενώ για το ST3 συν 2.450 ευρώ. Σίγουρα, με αυτές τις τιμές το Focus ST δεν είναι ευκαιρία, ειδικά τις μέρες που ζούμε. Από εκεί και πέρα όμως, το Focus ST είναι μια φρέσκια «καυτή» πρόταση, που αφήνει πίσω τον χλιαρό GT μανδύα και συνάδει με τον GTi χαρακτήρα του ηλεκτρονικού σήμερα, που είναι ικανό να σε εξιτάρει, χωρίς να σε ταλαιπωρεί.