
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα
50.978 Επισκέψεις στο άρθρο
(26/4/2019)
Στους ρυθμούς της τζαζ: Το Honda Jazz πιστό στις αρχές του παραμένει το πιο πρακτικό μοντέλο της κατηγορίας του και επιμένει στον ατμοσφαιρικό κινητήρα για μεγαλύτερη οικονομία.
Από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, το Honda Jazz, έχει γίνει συνώνυμο της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας στη μικρή κατηγορία. Σήμερα, στην αγορά κυκλοφορεί το facelift της τρίτης γενιάς, το οποίο διατηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και φυσικά το ενός όγκου αμάξωμα, το οποίο παραπέμπει λίγο και σε MPV, ωστόσο έχει καταφέρει να αποκτήσει μία δική του σχεδιαστική ταυτότητα.
Μάλιστα η σχεδίαση του αμαξώματος των 4,02 μ., έγινε ακόμα πιο επίκαιρη μετά την ανανέωση, υιοθετώντας το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.
Με αρχική τιμή τα 15.110 ευρώ
H τιμή του Honda Jazz στην αρχική έκδοση με τον 1.300άρη κινητήρα που δοκιμάζουμε, έχει οριστεί στις 15.110 ευρώ, ποσό που κρίνεται αλμυρό συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα στην κατηγορία. Από την άλλη, βέβαια, το ιαπωνικό μικρό έχει να προτάξει χώρους που αντίστοιχους συναντάς σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως και καλό εξοπλισμό από την αρχική έκδοση με στοιχεία όπως cruise control, αυτόματα φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέφτες, και μεταλλικό χρώμα. Αν θέλετε και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, θα τα συναντήσετε στην αμέσως επόμενη έκδοση Comfort, με την τιμή ωστόσο να φτάνει στα 17.670 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μάλιστα η σχεδίαση του αμαξώματος των 4,02 μ., έγινε ακόμα πιο επίκαιρη μετά την ανανέωση, υιοθετώντας το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.
Με αρχική τιμή τα 15.110 ευρώ
H τιμή του Honda Jazz στην αρχική έκδοση με τον 1.300άρη κινητήρα που δοκιμάζουμε, έχει οριστεί στις 15.110 ευρώ, ποσό που κρίνεται αλμυρό συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα στην κατηγορία. Από την άλλη, βέβαια, το ιαπωνικό μικρό έχει να προτάξει χώρους που αντίστοιχους συναντάς σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως και καλό εξοπλισμό από την αρχική έκδοση με στοιχεία όπως cruise control, αυτόματα φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέφτες, και μεταλλικό χρώμα. Αν θέλετε και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, θα τα συναντήσετε στην αμέσως επόμενη έκδοση Comfort, με την τιμή ωστόσο να φτάνει στα 17.670 ευρώ.
Σύγκριση |
![]() |
---|---|
Μάρκα | HONDA |
Μοντέλο | JAZZ |
Κινητήρας | 1.3 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος | 4028 |
---|---|
Πλάτος | 1694 |
Υψος | 1525 |
Μεταξόνιο | 2500 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1495 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1475 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 354 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 883 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 40 |
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) | 110 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό | 1045 |
---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά | 1318 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 102 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 |
Ειδική ισχύς(PS/λτ.) | 73,9 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 123 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 5000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Διάμετρος | 73 |
Διαδρομή | 80 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 10,5 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 1Ε |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Turbo | ΟΧΙ |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | ΕΜΠΡΟΣ |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 5 |
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 3,31 |
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,75 |
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,23 |
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,95 |
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,81 |
Τελική μετάδοση | 3,31 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι | |
---|---|---|
Πίσω | Δίσκοι |
Τύπος υποβοήθηση | Ηλεκτρική κρεμαγιέρα |
---|---|
Στροφές τιμονιού | 3,2 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 9,5 |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός | 175/65 15 |
---|
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) | 6,6 |
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 117 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 11,2 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 10,5 |
---|---|
0-60 χ.α.ω. (δλ.) | 4,5 |
0-80 χ.α.ω. (δλ.) | 7,2 |
0-120 χ.α.ω. (δλ.) | 15,2 |
0-140 χ.α.ω. (δλ.) | 22,5 |
0-400 μ. (δλ.) | 17,5 |
0-1000 μ. (δλ.) | 32,4 |
60-100 χ.α.ω. (δλ.) | 12,1 |
80-120 χ.α.ω. (δλ.) | 18,3 |
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) | 42,7 |
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 4η | 70,4 |
---|---|
100 χ.α.ω. με 5η | 69,5 |
120 χ.α.ω. με 5η | 72,9 |
Ρελαντί | 44,9 |
Μέγιστος (με 2α) | 78,5 |
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. | 78 |
---|---|
Στα 100 χ.α.ω. | 98 |
Στα 120 χ.α.ω. | 117 |
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ
Καθαρό βάρος (κ.) | 1085 |
---|---|
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω % | 63 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός | 1341 |
---|---|
Πλάτος πίσω | 1293 |
Κεφάλι εμπρός | 63 |
Κεφάλι πίσω | 30 |
Γόνατα πίσω | 115 |
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη | 5 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 5 |
Οδική βοήθεια | 7 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr