Κάψανε λιγότερο από diesel
Η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να την λες μαλακή και μόνο οι μεγάλες λακούβες θα διαταράξουν την ηρεμία των πίσω επιβατών.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να την λες μαλακή και μόνο οι μεγάλες λακούβες θα διαταράξουν την ηρεμία των πίσω επιβατών.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστη αίσθηση

50.574 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2019)

Δεδομένου του αστικού και πιο οικογενειακού προσανατολισμού του, το Honda Jazz ικανοποιεί και με το παραπάνω στο δρόμο μιας και είναι σχετικά ευχάριστο, ενώ μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια και αρκετά σβέλτα υπό πίεση. Η σύζευξη οδηγού-δρόμου είναι απόλυτα ικανοποιητική από την πληροφόρηση που έρχεται στον πρώτο μέσω του τιμονιού, το οποίο είναι αρκετά κοφτερό και με καλή αίσθηση. Επιπλέον η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να την λες μαλακή και μόνο έντονα κατσαρό οδόστρωμα θα ενοχλήσει σε μικρό βαθμό τους πίσω επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στον αυτοκινητόδρομο εμφανίζεται σταθερό, ωστόσο αυξημένος είναι ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα μιας και το μοτέρ δουλεύει σε ψηλές στροφές για να επιτύχει ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα τις 4.000 ανά λεπτό.

Αρκετά βολικό σε αστικά περιβάλλοντα, καθώς είναι από τα στενότερα μοντέλα της κατηγορίας του, χαρακτηριστικό που με την εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, θα κάνει την κίνηση σε στενούς δρόμου και το παρκάρισμα, διαδικασία ρουτίνας. 

Σύγκριση
Μάρκα HONDA
Μοντέλο JAZZ
Κινητήρας 1.3

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4028
Πλάτος 1694
Υψος 1525
Μεταξόνιο 2500
Μετατρόχιο εμπρός 1495
Μετρατρόχιο πίσω 1475
Χώρος αποσκευών (λτ.) 354
Χώρος αποσκευών max (λτ.) 883
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 40
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) 110
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1318
Μέγιστη ισχύς (PS) 102
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 6000
Ειδική ισχύς(PS/λτ.) 73,9
Μέγιστη ροπή (Nm) 123
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 5000
Κύλινδροι - διάταξη 4
Διάμετρος 73
Διαδρομή 80
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 10,5
Εκκεντροφόροι - θέση
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
Turbo ΟΧΙ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 5
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 3,31
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,75
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,23
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,95
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,81
Τελική μετάδοση 3,31
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Πίσω ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Στροφές τιμονιού 3,2
Κύκλος στροφής (μ.) 9,5
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 175/65 15
Νόρμα eu EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) 6,6
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) 4,8
Μέση (λτ./100 χλμ.) 5,1
Co2 (γρ./χλμ.) 117
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 10,5
0-60 χ.α.ω. (δλ.) 4,5
0-80 χ.α.ω. (δλ.) 7,2
0-120 χ.α.ω. (δλ.) 15,2
0-140 χ.α.ω. (δλ.) 22,5
0-400 μ. (δλ.) 17,5
0-1000 μ. (δλ.) 32,4
60-100 χ.α.ω. (δλ.) 12,1
80-120 χ.α.ω. (δλ.) 18,3
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) 42,7
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 4η 70,4
100 χ.α.ω. με 5η 69,5
120 χ.α.ω. με 5η 72,9
Ρελαντί 44,9
Μέγιστος (με 2α) 78,5
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. 78
Στα 100 χ.α.ω. 98
Στα 120 χ.α.ω. 117
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ
Καθαρό βάρος (κ.) 1085
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω % 63
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1341
Πλάτος πίσω 1293
Κεφάλι εμπρός 63
Κεφάλι πίσω 30
Γόνατα πίσω 115
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 5
Διάτρηση από σκουριά 12
Χρώμα 5
Οδική βοήθεια 7

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
TESTELASTIKON
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel