Κάψανε λιγότερο από diesel
Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

50.562 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2019)

Στους ρυθμούς της τζαζ: Το Honda Jazz πιστό στις αρχές του παραμένει το πιο πρακτικό μοντέλο της κατηγορίας του και επιμένει στον ατμοσφαιρικό κινητήρα για μεγαλύτερη οικονομία.

Από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, το Honda Jazz, έχει γίνει συνώνυμο της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας στη μικρή κατηγορία. Σήμερα, στην αγορά κυκλοφορεί το facelift της τρίτης γενιάς, το οποίο διατηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και φυσικά το ενός όγκου αμάξωμα, το οποίο παραπέμπει λίγο και σε MPV, ωστόσο έχει καταφέρει να αποκτήσει μία δική του σχεδιαστική ταυτότητα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μάλιστα η σχεδίαση του αμαξώματος των 4,02 μ., έγινε ακόμα πιο επίκαιρη μετά την ανανέωση, υιοθετώντας το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.

Με αρχική τιμή τα 15.110 ευρώ
H τιμή του Honda Jazz στην αρχική έκδοση με τον 1.300άρη κινητήρα που δοκιμάζουμε, έχει οριστεί στις 15.110 ευρώ, ποσό που κρίνεται αλμυρό συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα στην κατηγορία. Από την άλλη, βέβαια, το ιαπωνικό μικρό έχει να προτάξει χώρους που αντίστοιχους συναντάς σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως και καλό εξοπλισμό από την αρχική έκδοση με στοιχεία όπως cruise control, αυτόματα φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέφτες, και μεταλλικό χρώμα. Αν θέλετε και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, θα τα συναντήσετε στην αμέσως επόμενη έκδοση Comfort, με την τιμή ωστόσο να φτάνει στα  17.670 ευρώ.
Σύγκριση
Μάρκα HONDA
Μοντέλο JAZZ
Κινητήρας 1.3

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4028
Πλάτος 1694
Υψος 1525
Μεταξόνιο 2500
Μετατρόχιο εμπρός 1495
Μετρατρόχιο πίσω 1475
Χώρος αποσκευών (λτ.) 354
Χώρος αποσκευών max (λτ.) 883
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 40
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) 110
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1318
Μέγιστη ισχύς (PS) 102
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 6000
Ειδική ισχύς(PS/λτ.) 73,9
Μέγιστη ροπή (Nm) 123
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 5000
Κύλινδροι - διάταξη 4
Διάμετρος 73
Διαδρομή 80
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 10,5
Εκκεντροφόροι - θέση
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
Turbo ΟΧΙ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 5
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 3,31
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,75
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 1,23
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,95
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) 0,81
Τελική μετάδοση 3,31
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Πίσω ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Στροφές τιμονιού 3,2
Κύκλος στροφής (μ.) 9,5
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 175/65 15
Νόρμα eu EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) 6,6
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) 4,8
Μέση (λτ./100 χλμ.) 5,1
Co2 (γρ./χλμ.) 117
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 10,5
0-60 χ.α.ω. (δλ.) 4,5
0-80 χ.α.ω. (δλ.) 7,2
0-120 χ.α.ω. (δλ.) 15,2
0-140 χ.α.ω. (δλ.) 22,5
0-400 μ. (δλ.) 17,5
0-1000 μ. (δλ.) 32,4
60-100 χ.α.ω. (δλ.) 12,1
80-120 χ.α.ω. (δλ.) 18,3
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) 42,7
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 4η 70,4
100 χ.α.ω. με 5η 69,5
120 χ.α.ω. με 5η 72,9
Ρελαντί 44,9
Μέγιστος (με 2α) 78,5
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. 78
Στα 100 χ.α.ω. 98
Στα 120 χ.α.ω. 117
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ
Καθαρό βάρος (κ.) 1085
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω % 63
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1341
Πλάτος πίσω 1293
Κεφάλι εμπρός 63
Κεφάλι πίσω 30
Γόνατα πίσω 115
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 5
Διάτρηση από σκουριά 12
Χρώμα 5
Οδική βοήθεια 7

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Tech-Ford-Fiest-ST
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel