ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda Jazz hybrid με 122 PS

 Σχολιάστε 
23.284 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2023)
Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda Jazz hybrid με 122 PS
9 Φωτογραφίες »

Φρεσκαρισμένο και με πιο ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης ήρθε το Honda Jazz, το οποίο δοκιμάζουμε στη νέα του «σπορ» έκδοση.

autotriti team

Πιο δυνατό, το ίδιο οικονομικό & πρακτικό το υβριδικό Jazz

Μέχρι και τη σημερινή 4η γενιά του, το Honda Jazz αποτελεί πρότυπο πρακτικότητας και ευρυχωρίας για τα δεδομένα των μικρών αυτοκινήτων. Με μήκος που αγγίζει τα 4,1 μέτρα, το μικρό της Honda έχει όλα τα φόντα να παίξει μέχρι και το ρόλο του μικρού οικογενειακού, ενώ η υβριδική του έκδοση (αποκλειστικά πλέον διαθέσιμη) προσφέρει και εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.

Όπως κάθε μοντέλο στο μέσο της εμπορική του καριέρας, έτσι και το Jazz λοιπόν ανανεώθηκε σε εμφάνιση, αλλά και ουσία με την μεγαλύτερη απόδοση του υβριδικού συστήματος. Η αισθητική ανανέωση περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες και μάσκα, σκουρόχρωμους προβολείς, νέα σχέδια ζαντών, αλλά και αλλαγές στην καμπίνα με νέο τιμόνι και διάκοσμο. Στη γκάμα προστίθεται και η νέα έκδοση Advance Sport, όπως το μοντέλο δοκιμής, με ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση (κυψελωτή μάσκα και σπορ προφυλακτήρες), σφικτότερη ανάρτηση και τροχούς 16 ιντσών.

Παραμένει «αλμυρό»

Το Honda Jazz ήταν ούτως ή άλλως ένα ακριβό μικρό, χωρίς να παραβλέπουμε την πληρότητα στον εξοπλισμό άνεσης, αλλά και ασφάλειας. Το ανανεωμένο συνεχίζει στην ίδια λογική με την τιμή για τη βασική έκδοση Elegance να ορίζεται στα 27,5 χιλιάρικα. To βασικό εξοπλιστικό επίπεδο περιλαμβάνει προβολείς LED, πίσω φώτα LED, ζάντες 15 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, πίσω κάμερα, αισθητήρες μπροστά και πίσω, adaptive cruise control, πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας, οθόνη αφής 9 ιντσών για την υποστήριξη του συστήματος infotainment, δερμάτινο τιμόνι κ.α.

Η έκδοση Advance αγγίζει τα 30 χιλιάρικα (29.800 ευρώ), ενώ το μοντέλο της δοκιμής κοστίζει 31.500 ευρώ.


Σκληρά πλαστικά, αλλά εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Στην έκδοση Sport, τα καθίσματα είναι καλυμμένα με ταπετσαρία από μαύρο συνθετικό σουέτ και γκρι συνθετικό δέρμα, ενώ το τιμόνι τριών ακτίνων, το κεντρικό υποβραχιόνιο και τα πάνελ των θυρών κοσμούνται με κίτρινες ραφές.
9 Φωτογραφίες »

Σκληρά πλαστικά, αλλά εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Στην έκδοση Sport, τα καθίσματα είναι καλυμμένα με ταπετσαρία από μαύρο συνθετικό σουέτ και γκρι συνθετικό δέρμα, ενώ το τιμόνι τριών ακτίνων, το κεντρικό υποβραχιόνιο και τα πάνελ των θυρών κοσμούνται με κίτρινες ραφές.

Σελίδα 2Κινητήρας - Κατανάλωση: Πιο δυνατό, το ίδιο οικονομικό
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο, ευέλικτο & ασφαλές
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά