ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Κατανάλωση: Πιο δυνατό, το ίδιο οικονομικό

 Σχολιάστε 
23.332 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2023)
Το υβριδικό σύστημα e:HEV συνεχίζει να αποτελεί την πηγή ισχύος του Honda Jazz, αλλά πλέον είναι πιο δυνατό: Από τα 109 άλογα έφτασε στα 122 και σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο και τ
2 Φωτογραφίες »

Το υβριδικό σύστημα e:HEV συνεχίζει να αποτελεί την πηγή ισχύος του Honda Jazz, αλλά πλέον είναι πιο δυνατό: Από τα 109 άλογα έφτασε στα 122 και σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο και τη σπορ χαρτογράφηση προσπερνάει πιο γρήγορα.

Το υβριδικό σύστημα e:HEV συνεχίζει να αποτελεί την πηγή ισχύος του Honda Jazz, αλλά πλέον είναι πιο δυνατό: Ο βενζινοκινητήρας του 1,5 λτ. είναι ισχυρότερος κατά 9 ίππους και πλέον προσφέρει 107 άλογα, την ώρα που η ροπή παραμένει στα 131 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας έχει κερδίσει 14 άλογα, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του συστήματος κίνησης στα 122 άλογα και τη συνολική ροπή στα 253 Nm. Ισχυρότερος κατά 9 ίππους είναι και ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, που λειτουργεί ως γεννήτρια φτάνοντας το μέγιστο των 106 ίππων.


Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου παραμένει κορυφαία με αστική κατανάλωση γύρω στα 4,5 λτ./100 χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Ταυτόχρονα η οικονομία καυσίμου παραμένει κορυφαία με αστική κατανάλωση γύρω στα 4,5 λτ./100 χλμ.


Σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο αυτόματο σοφιστικέ κιβώτιο, που λειτουργεί σαν  CVT με προεπιλεγμένες σχέσεις, το Jazz εμφανίζει βελτιωμένη απόκριση και καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει (60-100 σε 5,2 από 5,4 δλ. και 80-120 7,1 από 9.8 δλ.) ειδικά όταν επιλέξεις το Sport πρόγραμμα λειτουργίας με την ειδική χαρτογράφηση από το ειδικό κουμπί (είναι κάπως δυσπρόσιτο αριστερά του πίνακα οργάνων και πίσω από το τιμόνι). Ο θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση παραμένει, αλλά το μεγάλο ατού είναι η οικονομία που παραμένει κορυφαία παρά τη βελτίωση της απόδοσης και των επιταχύνσεων. Με μέση κατανάλωση κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. και αστική κατανάλωση στα 4,5 λτ./100 χλμ. το Jazz επιβεβαιώνει το ότι λειτουργεί πολύ χρόνο ως ηλεκτρικό (οι τροχοί παίρνουν απΆ ευθείας κίνηση από τον ηλεκτροκινητήρα και ο θερμικός λειτουργεί κυρίως για να φορτίζει τη μπαταρία συμμετέχοντας στην κίνηση μόνο όταν απαιτείται πλήρης επιτάχυνση).

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda Jazz hybrid με 122 PS
Σελίδα 2Κινητήρας - Κατανάλωση: Πιο δυνατό, το ίδιο οικονομικό
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο, ευέλικτο & ασφαλές
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά