Το οδηγικό προφίλ του Inster Cross έχει μικρές διαφοροποιήσεις και εστιάζεται κυρίως στη λειτουργία της ανάρτησης. Χωρίς ουσιαστικές διαφορές στο setup, στην περίπτωση του Cross ο συνδυασμός της έκδοσης με 17 ιντσών ζάντες αλλάζει το οδηγικό του προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, η ανάρτηση είναι λίγο πιο νευρική στην απόσβεση και ιδιαίτερα σε έντονες ανωμαλίες, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητική, με το Inster Cross να παραμένει ένα απολαυστικό στη χρήση αστικό μοντέλο παρά τον 10,6 μέτρων κύκλο στροφής που διαθέτει.
Στο δρόμο το Inster Cross είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον σε σχέση με το επίσης απολαυστικό στη χρήση «συμβατικό» του αδελφάκι, με την ανάρτηση να είναι πιο σφιχτή ως προς την άνεση αλλά να του χαρίζει έναν πιο ικανό οδηγικό χαρακτήρα.
Επιπλέον, αυτή η διαφοροποίηση στο πεδίο της άνεσης, προσφέρει στο Inster Cross ελαφρώς καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά και βελτιωμένη σημαντικά επίδοση στο φρενάρισμα, με 36,8 μ. απόσταση ακινητοποίησης έναντι των 39,7 μ. του απλού Inster με τις 15 ιντσών ζάντες. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το δρόμο παραμένει η ίδια στα 15,2 εκ. και μπορεί να του επιτρέψει να κινηθεί και σε εκτός δρόμου κομμάτια, όμως και ο συνδυασμός των 17 ιντσων ζαντών με σπορ προδιαγραφών διάσταση ελαστικών (205/45), θέλει προσοχή σε σκληροτράχηλες διαδρομές.