9 φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του i20 είναι όμορφο και σύγχρονο, αναδεικνύοντας την hi-tech αύρα του μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25`` και της 8,0`` οθόνης αφής του infotainment

Κινητήρας-Επιδόσεις: 15% μειωμένη κατανάλωση

44.107 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2021)

Κινητήρας: Μειωμένη  κατανάλωση σχεδόν 15% και  καλύτερη απόκριση 
Ο κινητήρας του Hyundai i20 της δοκιμής μας είναι ο γνωστός 1,0 Τ-GDI του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm ροπής και ενσωματώνει την νέα τεχνολογία SmartStream CVVD, που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και διάρκεια καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις (διαβάστε εδώ πως λειτουργεί).

Στην ήπια υβριδική εκδοχή, το 48V Hybrid σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα καύσης με επιπλέον ροπή κατά την επιτάχυνση - ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, ενώ παράλληλα μέσα στην πόλη αναλαμβάνει τη λειτουργία του start/stop και έτσι ο θερμικός κινητήρας απαλλάσσεται από κάποια φορτία. Παράλληλα, το ήπια υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με ένα νέο, 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT) τεχνολογίας by-wire, το οποίο όταν σηκώνεται το πόδι από το γκάζι, αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία ρολαρίσματος (coasting) και να εξοικονομεί επιπλέον καύσιμο.

Παραπλήσιες επιδόσεις με πιο πολιτισμένη λειτουργία 
Την αποτελεσματικότητα του συστήματος την επιβεβαίωσαν και οι μετρήσεις μας, οι οποίες ήταν μειωμένες κατά 15% περίπου σε σχέση με το μη υβριδικό. Αναλυτικότερη η μέση τιμή μετρήθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ., από 7,5 λτ./100 χλμ..

Ωστόσο δεν είναι μόνο η κατανάλωση, αφού ο κινητήρας έδειξε να έχει πιο άμεση απόκριση (ειδικά με επιλεγμένη τη λειτουργία Sport), με θετικότερο τράβηγμα από χαμηλά και γεμάτος στις μεσαίες στροφές, ενώ στο σύνολό του είχε πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά. Οι επιταχύνσεις από στάση είναι ελαφρώς καλύτερες (10,5 δλ. για το 0-100 έναντι 10,8 δλ.), ωστόσο λόγω μακρύτερης κλιμάκωσης του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι ανάλογες ή ελάχιστα αμβλυμμένες, μιλώντας πάντα συγκριτικά με το 100άρι μη υβριδικό.

Τέλος, όσον αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας, το ρόλο έχει αναλάβει μια μίζα-γεννήτρια, η οποία ανακτά την κινητική ενέργεια στο φρενάρισμα, μετατρέποντάς την σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στη μπαταρία 48V για μετέπειτα χρήση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto