Πραγματική ανάσα πήρε το i30 μετά τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στις προδιαγραφές του.

Kινητήρας: Μικρές αλλαγές «στα χαρτιά», άλματα στις μετρήσεις

42.503 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2019)

Πραγματική ανάσα πήρε το i30 μετά τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στις προδιαγραφές του. Οι πέντε επιπλέον ίπποι σίγουρα δεν είναι ασήμαντοι, όπως επίσης και η απόδοση της μέγιστης τιμής της ροπής 250 σ.α.λ. χαμηλότερα δεν είναι κάτι αμελητέο. Στην πράξη όμως η μεταβολή είναι πολύ πιο έντονη, θετική και ως εκ τούτου εξαιρετικά καλοδεχούμενη. Με τα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά λοιπόν, το πετρελαιοκίνητο i30 βρίσκει και «κλέβει» από την προγενέστερη εκδοχή του 1,4 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα. Επίσης βελτιώνει με πολύ σημαντικά περιθώρια και τις τιμές των ρεπρίζ, κερδίζοντας 1,6 και 1,8 δλ. στις επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, πάντα με το ημιαυτόματο σαζμάν με τους δύο συμπλέκτες.

Το σημαντικό είναι ότι, διατηρείται ο ήσυχος χαρακτήρας του ενώ και ο έλεγχος της κατανάλωσης είναι αρκετά εύκολος και κρατά τις μέσες τιμές σε εύπεπτα επίπεδα. Mια αλλαγή που διαπιστώσαμε εμείς στην αίσθηση αφορά στα προγράμματα λειτουργίας: η Sport επιλογή μοιάζει να ξυπνάει το μοτέρ του i30 και ειδικά το κιβώτιο του. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda