Mικρές κλίσεις, κεφάτος συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου και ένα ομοιογενές πλαίσιο: το i30 μπορεί να βγάλει αρκετές δόσεις διασκέδασης.

Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ από ότι θα περίμενες

42.473 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2019)

Η δοκιμή εδώ ήταν μια καλή ευκαιρία να χαρούμε ξανά τη σχεδόν άριστη θέση οδήγησης του i30, τη ρύθμιση της πλάτης με στρόφιγγα για ακρίβεια, το τιμόνι που έρχεται ωραία στα χέρια και γενικά την αρκετά χαμηλή τοποθέτηση. Στο δρόμο, το i30 συνεχίζει να αποσπά θετικά σχόλια διότι επιδεικνύει μια «γερμανικής» φιλοσοφίας σφικτή ανάρτηση, η οποία όμως περνά αθόρυβα και ανεμπόδιστα από τις συνήθεις ελληνικές λακκούβες. Όσο όμως η άνεση παραμένει στο προσκήνιο, η οδική συμπεριφορά δεν παραμελείται. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το πίσω μέρος με τον σοφιστικέ άξονα πολλαπλών συνδέσμων (που δεν είναι πια ο κανόνας της κλάσης) δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο σε γεμίζει αυτοπεποίθηση. Το τιμόνι είναι επίσης καλό σε αίσθηση αλλά όσο ο ρυθμός ανεβαίνει είναι το πρώτο από τα περιφερειακά που αρχίζει να μένει από ρυθμό και λιγότερο το πλαίσιο ή η ανάρτηση. Tα φρένα είναι πολύ αποτελεσματικά και προοδευτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto