Το οδηγικό προφίλ του δικίνητου KGM Korando δε διαφέρει σε τίποτα από το τετρακίνητο αδελφάκι του, με τα δυο μοντέλα να μοιράζονται τα πάντα. Η ανάρτηση έχει και σε αυτή την έκδοση άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ η ρύθμισή της είναι το ίδιο μαλακή και έχει αυξημένη διαδρομή λειτουργίας, αποσβένοντας καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και διατηρώντας εν μέρει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του σε περίπτωση που βρεθεί σε εκτός ασφάλτου διαδρομές.
Από την άλλη, το μαλακό setup δεν εξυπηρετεί σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης, ορίζοντας έτσι και τον αποκλειστικά αμιγώς οικογενειακό χαρακτήρα του Korando. Αυτός ο χαρακτήρας προκύπτει βεβαίως και από την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, με το τιμόνι να είναι αργό ανεξάρτητα από την επιλογή υποβοήθησης που προσφέρει, ενώ και ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου δεν αρέσκεται σε γρήγορες αλλαγές, έχοντας λαστιχένια αίσθηση, μεγάλες διαδρομές και μια σχετική ασάφεια στο κούμπωμα. Τα φρένα πάντως έχουν καλή αίσθηση στο πάτημα του μεσαίου πεντάλ ενώ ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα του Korando, με 37,4 μ. απόστασης από τα 100 χλμ./ώρα..