Ο 1,5 λτ. υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της KGM που συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της, φιλοξενείται και κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης του Korando με την απόδοσή του σε αυτή την περίπτωση να είναι στους 163 ίππους, όσο δηλαδή και στις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Ο κινητήρας αυτός στην περίπτωση του δικίνητου Korando δείχνει και είναι πιο ικανός από τον ίδιο στην τετρακίνηση έκδοση του μοντέλου, και αν και παρουσιάζει -όπως και στις υπόλοιπες εφαρμογές του- μια υστέρηση απόκρισης κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., από κει και πάνω ικανοποιεί με το τράβηγμα και την μεστή του απόδοση.
Ο κινητήρας του Korando με τους 163 ίππους προσδίδει καλές επιδόσεις στο σύνολο παρά την ραθυμία του στις χαμηλές στροφές. Η κατανάλωσή του πάντως είναι αυξημένη με μέση τιμή στα 10 λτ./100 χλμ.
Οι επιδόσεις από στάση είναι αξιοπρεπείς για τον χαρακτήρα του μοντέλου, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10 δλ. (σ.σ. έναντι των 12,4 δλ. του 4κίνητου), ωστόσο η ραθυμία του χαμηλά σε συνδυασμό με την μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου επηρεάζουν τις ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται 9,3 δλ. με 4η και 13 δλ. με 5η, ενώ η αντίστοιχη μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα θέλει 13 δλ. και 17,5 δλ.. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο εκδόσεων πάντως είναι οι απαιτήσεις τους σε καύσιμο, με τη μέση τιμή κατανάλωσης στο δικίνητο Korando να είναι στα 10 λτ./100 χλμ..(10,4 λτ. για το τετρακίνητο).