Με τιμή μικρότερων αυτόματων βενζινοκίνητων SUV από αυτό (37k χωρίς επιδότηση).
Είναι μεγάλο και ηλεκτρικό (σαν το Tesla Model Y), με 207 άλογα και 380 χλμ. αυτονομία.
Τεράστιο: έχει ευρύχωρο σαλόνι και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του (839 λτ.).
Φρενάρει από τα 100 στα 41,5 μέτρα με all season ελαστικά.
Με τιμή μικρότερων αυτόματων βενζινοκίνητων SUV (37.190 ευρώ χωρίς κάποια επιδότηση)
Με 37.190 ευρώ χωρίς κάποια επιδότηση, το KGM Torres EVX είναι το δεύτερο φθηνότερο μεσαίο ηλεκτρικό SUV (το κινέζικο Leapmotor C10 είναι 290 ευρώ φθηνότερο) και μάλιστα με εξοπλισμό που από το βασικό πακέτο Urban προσφέρει τα πάντα. Ενδεικτικά το VW Tiguan 1,5 eTSI των 150 ίππων με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 38.880 ευρώ.
Eίνα μεγάλο και ηλεκτρικό (σαν το Tesla Model Y), με 207 άλογα και 380 χλμ. αυτονομία
Με μήκος 4,715 μ. το KGM Torres EVX είναι ένα μεσαίο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV με μέγεθος ανάλογο ενός Tesla Model Y. Τα 207 άλογα και τα 339 Nm ροπής του ηλεκτροκινητήρα κινούν σβέλτα το ηλεκτρικό Torres (0-100 σε 7,9 δλ., 60-100 σε 4,0 δλ.). Η μέση κατανάλωση ενέργειας των 19 kWh/100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής σε συνδυασμό με την μπαταρία χημείας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (72 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) δίνει μια μέση αυτονομία γύρω από τα 380 χλμ, με μια φόρτιση.
Με ευρύχωρο σαλόνι και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του (839 λτ.)
Η γενναιόδωρη προσφορά χώρων στην καμπίνα τιμά τις μεγάλες βασικές διαστάσεις και το μεταξόνιο των 2,68 μ.. Ακόμα και 5 ενήλικες θα μεταφερθούν με άνεση, αφού υπάρχει μπόλικος χώρος για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια. Στα ατού του Torres ανήκει και το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, που έχει κορυφαία χωρητικότητα 839 λτ..
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ηλεκτρικού KGMTorresEVX.
Η πάλαι ποτέ κορεάτικη Ssangyong μας επανασυστήθηκε πρόσφατα ως KGM και τα πρώτα, θετικότατα, δείγματα γραφής της τα διαπιστώσαμε σε πρόσφατες προηγούμενες δοκιμές των βενζινοκίνητων Tivoli, Korando και του πιο στυλάτου -στα μάτια μας τουλάχιστον- μοντέλου στην SUV γκάμα της φίρμας, του Torres. Το τελευταίο είναι το μεγαλύτερο στη γκάμα και το μόνο που προσφέρεται εξηλεκτρισμένο και μάλιστα με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (από Σεπτέμβριο αναμένεται και η άκρως ενδιαφέρουσα full υβριδική εκδοχή). Στο 100% ηλεκτρικό Torres EVX θα εστιάσει λοιπόν σήμερα το AutoΤρίτη Test Center με αναλυτική δοκιμή και πλήρες σετ μετρήσεων.