8 φωτογραφίες »

Η προσθήκη του 48-βολτου συστήματος στον 1.000άρη turbo των 120 PS έχει βελτιώσει τόσο τις επιδόσεις, όσο και την κατανάλωση.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

78.484 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2021)

Επιδόσεις-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο και πιο οικονομικό το ήπια υβριδικό

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με την υιοθέτηση του ήπια υβριδικού συστήματος (με μίζα/γεννήτρια) των 48V, το Stonic αντικατέστησε τον 1.000άρη turbo κινητήρα της οικογένειας Kappa με τον Smartstream που διαθέτει και το γνωστό σύστημα μεταβλητού χρονισμού CVVD (Continuously Variable Valve Duration). Η απόδοση παρέμεινε στους 120 ίππους, ωστόσο σε συνδυασμό με την παρουσία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, η μέγιστη τιμή της ροπής είναι αυξημένη κατά 16%, φτάνοντας πλέον τα 200 Nm (από 172 Nm). Στην πράξη, το μοντέλο της δοκιμής αποδείχθηκε πιο σβέλτο από το αντίστοιχο προηγούμενο (60-100 και 80-120 σε 5,4 και 7,0 δλ. αντίστοιχα όταν πριν οι μετρήσεις έδειξαν 6,0 και 7,9 δλ.), κυρίως όμως υπήρχε βελτίωση στην κατανάλωση, που από τα περίπου 8 λτ./100 χλμ. έπεσε κάτω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, το κιβώτιο έδειξε πιο άμεσο στις αντιδράσεις του, ενώ ο κινητήρας πιο πολιτισμένος σε λειτουργία, αν και ψηλά εξακολουθεί να έχει δείχνει το 3κύλινδρο «γρέζι» του. 

Στο δρόμο: Γνώριμη σπορτίφ διάθεση
Η ανανέωση του μοντέλου δεν επηρέασε την οδική συμπεριφορά του και έτσι το Kia Stonic διατηρεί τη σπορτίφ διάθεση που έχει στο δρόμο θυμίζοντας ένα υπερυψωμένο επιβατικό. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφιχτή, όμως η ανάρτηση παρά τις όποιες αντιδράσεις του πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες κρίνεται αποτελεσματική, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η ποιότητα κύλισης. Στα πλεονεκτήματα επίσης βάλτε και το καλοζυγισμένο τιμόνι με την καλή πληροφόρηση όπως και την επίδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 36,5 μέτρα). Εκτός δρόμου τέλος, υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί λόγω των προβολών, όμως από την άλλη η απόσταση από το έδαφος (183 χλστ. με 17άρες ζάντες) και η κάπως ψηλότερη θέση οδήγησης θα καλύψουν τις ανάγκες του μεγαλύτερου ποσοστού του αγοραστικού κοινού.

Το αισθητικό update είναι δυσδιάκριτο, όμως έχει καταφέρει να φέρει μια νότα φρεσκάδας. Η σημαντικότερη οπτική διαφοροποίηση εντοπίζεται στην μάσκα.

Το αισθητικό update είναι δυσδιάκριτο, όμως έχει καταφέρει να φέρει μια νότα φρεσκάδας. Η σημαντικότερη οπτική διαφοροποίηση εντοπίζεται στην μάσκα.


Η γνώμη μας 
Το ανανεωμένο Kia Stonic έγινε πιο μοντέρνο, απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία και καλύτερο εξοπλισμό χωρίς ουσιαστικά να ανέβει σε τιμή. Μια από τις προτάσεις στην κατηγορία των B-SUV που αξίζει την προσοχή του αγοραστή έχοντας πάντα και το πλεονέκτημα της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης. 


Η οδική συμπεριφορά έχει διατηρήσει την σφιχτή ευχάριστη αίσθηση. Το Stonic είναι ένα crossover με αυξημένα όρια πρόσφυσης.

Η οδική συμπεριφορά έχει διατηρήσει την σφιχτή ευχάριστη αίσθηση. Το Stonic είναι ένα crossover με αυξημένα όρια πρόσφυσης.

+ Αισθητική αμαξώματος, βελτίωση επιδόσεων και κατανάλωσης, σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο και ευκολία οδήγησης, φρένα, απόσταση από έδαφος (με τροχούς 17 ιντσών), στάνταρ εξοπλισμός, 7ετής εγγύηση
- Τραχύτητα κινητήρα στις υψηλές στροφές, αντιδράσεις πίσω ανάρτησης στις εγκάρσιες ανωμαλίες, χώρος για τα γόνατα πίσω και χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center