ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστο, με περισσότερα συστήματα, αλλά και αρκετά σφιχτό

(15/5/2025)
Το Kia XCeed έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων.
2 Φωτογραφίες »

Το Kia XCeed έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων.

Κατά τα άλλα, τίποτα δεν έχει αλλάξει στο ευχάριστο οδηγικό προφίλ του XCeed, που έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Έτσι, παραμένει ουδέτερο ακόμη και υπό έντονη πίεση, η κλίση είναι συγκρατημένη, οι αντιδράσεις του είναι προβλέψιμες και φιλικές, ενώ είναι αξιοπερίεργη η ταχύτητα που μπορεί να διαχειριστεί, ακόμα και μέσα σε μια κλειστή στροφή χωρίς καν να λειτουργήσει το ESP. Πάντως, η ρύθμιση της έκδοσης GT Line τη δοκιμής είναι σφιχτή όσον αφορά τα ελατήρια και αντιδρά πιο νευρικά από όσο ίσως περιμένεις, στις κακοτεχνίες. Τέλος, το τιμόνι είναι αρκετά γρήγορο, με το ΧCeed να είναι ευέλικτο για την κατηγορία του, με γρήγορες και άμεσες αντιδράσεις γύρω από την ευθεία, αν και σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση.


Η ρύθμιση της έκδοσης GT Line είναι σφιχτή όσον αφορά στα ελατήρια και αντιδρά πιο νευρικά από όσο ίσως περιμένεις, στις κακοτεχνίες.
2 Φωτογραφίες »

Η ρύθμιση της έκδοσης GT Line είναι σφιχτή όσον αφορά στα ελατήρια και αντιδρά πιο νευρικά από όσο ίσως περιμένεις, στις κακοτεχνίες.


Κλείνοντας να αναφέρουμε το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του XCeed ΜΥ2025, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά σε απόδοση και με καλή αίσθηση στο πεντάλ. Και φυσικά χάρη στην ικανή απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) μπορείς να κινηθείς σε μέρη με κακοτοπιές και χωματόδρομους, εφόσον δεν προσπαθήσεις να κάνεις κάτι extreme μιας και δεν υπάρχει τετρακίνηση ή έστω ένα εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης με ειδικές λειτουργίες για τα σαθρά εδάφη.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Kia XCeed 48V με 140 PS
Σελίδα 2900 ευρώ «κάτω» η βασική έκδοση, συνεχίζει με 7 χρόνια εγγύηση
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Παραμένει σβέλτο, αλλά και να «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο, με περισσότερα συστήματα, αλλά και αρκετά σφιχτό
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
LEASING TIMES MAIOS