
Σύγκριση |
![]() |
---|---|
Μάρκα | KIA |
Μοντέλο | NIRO |
Κινητήρας | e-Niro 204 PS Long Range |
Εξοπλισμός | PLATINUM |
Πόρτες | 5 |
Κατηγορία | ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ |
Crash Test EURONCAP | **** |
Τιμή | 46.990 |
Τιμή με έκπτωση | 46.990 |
Air Condition | OXI |
---|---|
Κλιματισμός | ![]() |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | ![]() |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | ![]() |
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | ![]() |
Θερμαινόμενοι καθρέφτες | ![]() |
Κεντρικό κλείδωμα | ![]() |
Προβολείς ομίχλης | ![]() |
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας | ![]() |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | CAME |
Αισθητήρας βροχής | ![]() |
Αισθητήρες φώτων | ![]() |
Φώτα xenon | LED |
Ρύθμιση τιμονιού | ![]() |
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών | ![]() |
Cruise Control | ![]() |
Ηχοσύστημα | ![]() |
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού | ![]() |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | ![]() |
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI |
Ζάντες ελαφρού κράματος | ![]() |
Ηλιοροφή | OXI |
Navigator | ![]() |
ESP | ![]() |
---|---|
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακοι κεφαλης | 2 |
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης | ![]() |
Isofix | ![]() |
Συναγερμός | OXI |
Μήκος | 4375 |
---|---|
Πλάτος | 1805 |
Υψος | 1535 |
Μεταξόνιο | 2700 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 451 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 1405 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 64 |
Καθαρό | 1812 |
---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 204 |
---|---|
Μέγιστη ροπή (Nm) | 395 |
Τροφοδοσία | ΣΤΑΘ.ΜΑΓΝΗΤΗ. ΜΠΑΤΑΡΙΑ 64 KW |
Τύπος | ΕΜΠΡΟΣ |
---|---|
Κιβώτιο | ΑΥΤΟΜΑΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 1 |
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ |
Βοήθεια εκκίνησης | ![]() |
---|
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 15,9 |
Αυτονομία μπαταρίας (χλμ.) | 455 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 0 |
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 7,8 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 167 |
Μηχανικά μέρη | 7 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 5 |
Οδική βοήθεια | 3 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
2 διαθέσιμα άρθρα για KIA NIRO
To απολιθωμένο δάσος της Πελοποννήσου
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback mild hybrid με 160PS
Video: Χεράς διδάσκει στα πεντάλ!
Θηρίο SUV με 225 άλογα από 1,6 λτ.; Πώς γίνεται;
Πότε θα δούμε τη νέα Mercedes EQA;
Λέει όχι στον ηλεκτρισμό η Toyota GR Corolla
Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai
Ford bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Οι πρώτες εικόνες του Νissan Z Proto παραγωγής
Ντεμπούτο για το αγωνιστικό Toyota του Le Mans
Στα δίχτυα της ΑΑΔΕ διεθνές κύκλωμα νοθείας βενζίνης
1. Καλό θα ήταν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα , να αναφέρετε πόσο κάνουν οι μπαταρίες του κάθε μοντέλου. Γιατί ουσιαστικά είναι το μόνο ανταλλακτικό. Επίσης τί εγγύηση δίνει ο κατασκευαστής για τις μπαταρίες. 2. Πρέπει να γίνεται δοκιμή α) με κλειστά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά(ραδιόφωνο, κλιματισμός) και β) με ανοικτά τα παραπάνω, όσον αφορά την αυτονομία. Ευχαριστώ
Το KIA e-niro είναι από τα ποιο αξιόπιστα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο θέμα της αυτονομίας σε χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει. Δείτε αυτό το πολύ ενδιαφέρον video στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc
... και πόσο 'πέφτει' η απόδοση της μπαταρίας, κάθε χρόνο... καλό, κ.τ.λ. είναι να κάνετε τις μετρήσεις...
Στο δικό μου το πόδι ζήτημα να βγάλει 150 χλμ από τα 400 του τεστ