ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Lexus LBX: 15 μέρες σε πόλη, επαρχία και… επιμέρους δοκιμασίες

(25/6/2025)
Δοκιμή Lexus LBX: 15 μέρες σε πόλη, επαρχία και… επιμέρους δοκιμασίες
3 Φωτογραφίες »

Έκαψε 4,6 λτ./100 χλμ. και κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ., με το κλιματιστικό στο φουλ.
Έχει εξαιρετική ηχομόνωση που ταιριάζει με τον premium χαρακτήρα του.
Η ανάρτηση απορροφά καλά τις λακκούβες και προσφέρει γερό κράτημα, όπως αποδείχτηκε και στο elk test (76,5 χλμ./ώρα).
Παρκάρει και ελίσσεται με άνεση, λόγω του μικρού κύκλου στροφής (10,4 μ.).

autotriti team

Το δικίνητο Lexus LBX το έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν και επίσης έχουμε αξιολογήσει πόσο καλό είναι (LEXUS LBX 4WD) σύμφωνα με τις επιδόσεις του στο Test Center. Αυτή τη φορά αναλύουμε πως είναι η συμβίωση μαζί του για 15 μέρες, χρησιμοποιώντας το για όλες τις καθημερινές υποχρεώσεις.

Έκαψε 4,6 λτ./100 χλμ. και κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ.

Πρώτα απ΄όλα οφείλουμε να ξεκινήσουμε με το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης του LBX. Το SUV της Lexus δεν «καίει τίποτα». Μέσα σε δύο εβδομάδες κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ. και το LBX έγραψε μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ., δηλαδή σε ευρώ, 7 ευρώ στα 100 χλμ.. Σημαντικό επίσης να αναφέρουμε πως από τα 1.000 χλμ. τα 700 περίπου ήταν σε αστικό περιβάλλον και τα υπόλοιπα σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ ήταν συνεχής η χρήση του κλιματιστικού.

Το premium μικρό SUV καταφέρνει να διατηρεί τόσο χαμηλά την κατανάλωση χάρη στο τελευταίας γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota-Lexus με, όπου ένας 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα έχοντας απόδοση 136 άλογα και ροπή 185 Nm. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θερμικό μοτέρ που εξοπλίζεται με πιστόνια, τα οποία έχουν εξαιρετικά ελαφρύ σχεδιασμό προδιαγραφών Formula 1, για ακόμα καλύτερη απόδοση.


Μέσα σε δύο εβδομάδες κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ. και το LBX έγραψε μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ., δηλαδή σε ευρώ, 7 ευρώ στα 100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Μέσα σε δύο εβδομάδες κάναμε σχεδόν 1.000 χλμ. και το LBX έγραψε μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ., δηλαδή σε ευρώ, 7 ευρώ στα 100 χλμ..

Στην πόλη με ρεύμα, στο βουνό με ελεύθερη κύλιση

Το σύνολο λοιπόν του LBX καταφέρνει να πετύχει τόσο χαμηλά νούμερα χάρη στην ιδιότητά του εντός πόλης να κινείται αρκετά συχνά μόνο με το ρεύμα που είναι αποθηκευμένο στη μπαταρία του. Άλλωστε μέσα στην πόλη η ανάκτηση είναι πιο έντονη και οι ενεργειακές ανάγκες λιγότερες λόγω της χαμηλής ταχύτητας κίνησης, συνεπώς κοντινές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όπως να πας στο σούπερ μάρκετ, γίνονται σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Αν στην πόλη είναι γνωστό και αναμενόμενο να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, η έκπληξη είναι στο επαρχιακό κομμάτι και τον αυτοκινητόδρομο. Το μυστικό σε ορεινό δρόμο είναι να είσαι απαλός με το γκάζι και να κρατάς τη φόρα σου. Στην κατηφόρα αφήνεις το LBX να ρολάρει με διπλό κέρδος. Από τη μία φορτίζεις τη μπαταρία, από την άλλη αποσυνδέεται ο κινητήρας βενζίνης από την κίνηση και έτσι έχεις μηδενική κατανάλωση. Φροντίζοντας λοιπόν να διατηρείς τη φόρα σου, δεν χρειάζεται να πιέζεις παραπάνω στα ανηφορικά κομμάτια και να ανεβάζεις πολύ τη στιγμιαία κατανάλωση. Αντίστοιχα στην εθνική οδό με σταθερή ταχύτητα, ακόμα και στα 120 για μικρό διάστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας και η τροφοδοσία να γίνεται από τη μπαταρία.

Σελίδα 2Έχει εξαιρετική ηχομόνωση και η ανάρτηση απορροφά καλά τις λακκούβες
Σελίδα 3Διαθέτει ποιοτική κύλιση και δυναμικό κράτημα. Ξεχώρισε και στο Elk Test
ford
ford
goodyear