Το CX-60 δεν θα πει όχι και σε μία offroad εκδρομή, χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση, την απόσταση των 175 χλστ. από το έδαφος, αλλά και το σύστημα hill descent, που ελέγχει την κάθοδο σε μια απότομη κατω
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το CX-60 δεν θα πει όχι και σε μία offroad εκδρομή, χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση, την απόσταση των 175 χλστ. από το έδαφος, αλλά και το σύστημα hill descent, που ελέγχει την κάθοδο σε μια απότομη κατωφέρεια.

Δοκιμή: Νέο Mazda CX-60 plug-in με 328 άλογα

15.746 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2022)

Έστω και καθυστερημένα, η Mazda μπαίνει στο παιχνίδι των plug-in υβριδικών χάρη σε ένα επιβλητικό, τετρακίνητο SUV με 328 άλογα, τα περισσότερα που έχουμε δει ποτέ από μοντέλο παραγωγής της premium ιαπωνικής φίρμας.

4κίνητη SUVάρα με γκάζια, αλλά κατανάλωση… Mazda2

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα ήρθαν με σκοπό να παίξουν τον ρόλο του γεφυροποιού ανάμεσα στο σήμερα που βασίζεται στη καύση ορυκτών καυσίμων και στο αμιγώς ηλεκτρικό αύριο. Τουλάχιστον αυτόν το ρόλο τους έδωσαν οι περισσότεροι κατασκευαστές. Η Mazda όμως έχει ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο θεώρησης των πραγμάτων και του πως δίνει το στίγμα της στα δρώμενα της αυτοκίνησης πηγαίνοντας πολλές φορές κόντρα στο ρεύμα. Αυτή τη φορά μας εξέπληξε με την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό. Έτσι, ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές πρώτα λάνσαραν plug-in υβριδικά μοντέλα (ναι τους γεφυροποιούς που αναφέρθηκαν στην αρχή) και μετά αμιγώς ηλεκτρικά, η Mazda έκανε ακριβώς το αντίθετο: Πρώτα λάνσαρε πριν από ένα χρόνο το αμιγώς ηλεκτρικό ΜΧ-30 και έρχεται σήμερα σχεδόν τελευταία από τους περισσότερους mainstream κατασκευαστές να πουλήσει το πρώτο της plug-in υβριδικό.

Όσον και στη Mazda δεν κάνουν τυχαίες κινήσεις, δεν παύει αυτή η στρατηγική να ξενίζει. Σε κάθε περίπτωση, τα «κεφάλια» της Mazda αποφάσισαν το πρώτο τους plug-in να είναι ένα επιβλητικό μεσαίο SUV. Και με 328 άλογα το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η ιαπωνική φίρμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιβλητικό και… αλμυρό

Το CX-60 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture), που εξέλιξε η Mazda. Είναι κατάλληλη όχι μόνο για το νεότευκτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, αλλά και για εξακύλινδρους «ορθόδοξους» κινητήρες (3λιτρο βενζίνης και 3,3 λτ. turbodiesel), τοποθετημένους με διαμήκη διάταξη και μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή στους 4 τροχούς. Είπαμε η Mazda ξέρει να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα.

Με μήκος 4,75 μέτρα, μακρύ καπό και μεταξόνιο σχεδόν 2,9 μέτρα, το CX-60 είναι αν μη τι άλλο επιβλητικό. Και από εμφάνιση, εντάξει δεν βάζει υποψηφιότητα για καλλιστεία, αλλά «κουμούτσα» δε τον λες.

Σχετικά με την τιμή τώρα, αν δεν είσαι εταιρικός χρήστης ή γνώστης περί αυτοκίνησης γενικώς καλύτερα μη συνεχίσεις την ανάγνωση και ο λόγος είναι απλός: Ξεκινώντας από 58.087 ευρώ για τη «βασική» έκδοση Prime-Line το CX-60 είναι ακριβό για τα ελληνικά μισθολογικά δεδομένα. Η επόμενη έκδοση Exclusive-Line κοστίζει 59.673 ευρώ, η Homura 62.105 ευρώ και η Takumi 63.691 ευρώ, ενώ για μεγαλύτερη εξατομίκευση προσφέρονται και 4 πακέτα εξοπλισμού: Comfort Pack, Convenience & Sound Pack, Driver’s assistance Pack & Sunroof. Το ακριβότερο CX-60 με τα πάντα όλα κοστίζει 71.411 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center