Η φρεσκαρισμένη και ήπια υβριδική πλέον Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC δεν ξεχνά να προσφέρει και στοιχειώδη άνεση χάρη στα στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Σε σχέση με την A 35, η αντίστοιχη GLA έχει μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση, «κάθεται» ψηλότερα και έχει περισσότερο «ψωμί» στο προφίλ των ελαστικών της. Και όμως στην πράξη η αίσθηση δεν απέχει από αυτή της «καυτής» χάτσμπακ αδερφής. Μπορεί να μην επιτρέπει ιδιαίτερα παιχνίδια με την «ουρά» της -αφού το ποσοστό της ροπής πίσω δεν ξεπερνά ποτέ το 50%- ωστόσο είναι βιδωμένη στο δρόμο και τα όρια της πρόσφυσης είναι τόσο μεγάλα που την καθιστούν εθιστική και εξαιρετικά αποτελεσματική στην γρήγορη οδήγηση.
Απίθανη πρόσφυση παντού και πάντα με αρωγό φυσικά την άμεση τετρακίνηση. Το σύνολο πολύ δύσκολα θα υποστρέψει με την πρόσφυση να περισσεύει ακόμα και σε ολισθηρό ή βρεγμένο οδόστρωμα.
Παράλληλα δεν ξεχνά να προσφέρει και στοιχειώδη άνεση χάρη στα στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η ρύθμιση πάντως είναι σφιχτή και σε συνδυασμό με τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών του μοντέλου που δοκιμάσαμε, οι έντονες ανωμαλίες κάθε άλλο παρά απαρατήρητες θα περάσουν.
Φυσικά, η αποζημίωση έρχεται στην οδηγική αίσθηση και στην αποτελεσματικότητα σε ένα δρόμο με στροφές. Με αρωγό και την άμεση τετρακίνηση, το σύνολο πολύ δύσκολα θα υποστρέψει με την πρόσφυση να περισσεύει ακόμα και σε ολισθηρό ή βρεγμένο οδόστρωμα. Το μπροστινό σύστημα είναι στιβαρό και αυτό που μένει είναι να «σημαδέψεις» την κορυφή της στροφής, να εμπιστευτείς το απίθανο πλαίσιο, αλλά και την αυτοκυριαρχία της ανάρτησης για να εκτοξευθείς στην επόμενη καμπή. Την εντυπωσιακή οδηγική εικόνα συμπληρώνει ο ευχάριστος ήχος από κινητήρα και εξατμίσεις (στις Sport λειτουργίες), αλλά και η κορυφαία απόδοση των δυνατών και άκρως αποτελεσματικών φρένων. Και μετά με επιλεγμένο το πρόγραμμα Comfort μπορείς να χαλαρώσεις και να κινηθείς ήσυχα και ωραία, αν και στην πόλη ο μεγάλος κύκλος στροφής (12,3 μ.) «κουράζει».