Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 18.638 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2024) Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.991 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 306/6100 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.500-4.000 Start/Stop NAI Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,5 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 2,8 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 3,5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 250 Βάρος (κιλά)* 1.750 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή WLTP 8,9 Μέση δοκιμής 12,2 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 202 Ρεζερβουάρ (λτ.) 51 *&&&&εργοστασιακές τιμές Εξοπλισμός - τιμή Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev ESP * Αυτόματο φρενάρισμα * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */* Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός) Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 10,25' Cruise control * (Adaptive) Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών Προβολείς ομίχλης * Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED Εγγύηση μηχανικών μερών 2 χρόνια Έκδοση GLA 35 4MATIC Tιμή (από) 67.450 *: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,2 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.615/1.593 Στροφές τιμονιού 2,2 Κύκλος στροφής (μ.) 12,3 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 67,5/69,7 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/40 R20 Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Pirelli P Zero Διαστάσεις (χλστ.)* Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mhev Κεφάλι οδηγού 115 Κεφάλι πίσω 58 Πλάτος εμπρός 1.425 Πλάτος πίσω 1.395 Πόδια πίσω 140 Χώρος αποσκευών (λτ.) 435 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.436x1.849x1.590 Μεταξόνιο 2.729 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | Mild hybrid με 306 άλογαΣελίδα 2Σχεδίαση: Δείχνει διακριτικά τα δόντια τηςΣελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις: Εκρηκτική και ελεύθερη πλέον να μπαίνει στο δακτύλιοΣελίδα 4Στο δρόμο: Απίστευτα αποτελεσματική και ευχάριστηΣελίδα 5H γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά