Στο πολυτελές εσωτερικό ξεχωρίζουν οι ανανεωμένες οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το τιμόνι AMG Performance με τα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά για επιλογή λειτουργίας και ρύθμισης του ESP, οι κόκκινες ραφές και φυσικά τα σπορ καθίσματα. Το υβριδικό σύστημα δεν μείωσε το πορτ μπαγκάζ που παρέμεινε στα 435 λτ.
Φυσικό και επόμενο ήταν για την GLA 35, του εισαγωγικού μοντέλου στη γκάμα των καυτών SUV της Mercedes-AMG, να ακολουθήσει το δρόμο του εξηλεκτρισμού και της αναβάθμισης που χάραξε η «χαμηλή» αδερφή της, η Mercedes-AMG A 35 4MATIC την οποία και δοκιμάσαμε πρόσφατα. Ακόμα και μετά την αισθητική αναβάθμιση, παραμένει διακριτική έχοντας πλέον νέους προφυλακτήρες, μάσκα με κάθετες γρίλιες, νέα φώτα, νέο στρογγυλό σήμα AMG, καθώς και νέες ζάντες 19 ιντσών… Το ιδιαίτερο στίγμα της κατασκευής δίνουν οι δυο απολήξεις της εξάτμισης των 90 χιλιοστών, ο διαχύτης και η διακριτική αεροτομή..
Πινελιές ανανέωσης υπάρχουν και στο εσωτερικό, που συνδυάζει την πολυτέλεια με τον σπορ χαρακτήρα. Ξεχωρίζουν οι ανανεωμένες και μεγαλύτερες by default οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, ωστόσο αυτό που βγάζει μάτι είναι το νέο τιμόνι AMG Performance με τα δύο νέα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά: Το ένα στα δεξιά αφορά στο σύστημα παραμετροποίησης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport, Sport+ και εξατομικευμένο), ενώ αυτό που είναι στο αριστερό μπράτσο βοηθά να έχεις άμεση πρόσβαση σε ιδιαίτερες λειτουργίες, όπως η χαλάρωση του ESP για παράδειγμα. Οι κόκκινες ραφές και φυσικά τα σπορ καθίσματα συμπληρώνουν ιδανικά την αίσθηση που χρειάζεσαι σε ένα σπορ SUV. Σε αντίθεση με την «χαμηλή» εκδοχή της, στην GLA 35 οι αναβαθμίσεις επέφεραν και αύξηση περί των 2.000 ευρώ στην τιμή της, που ούτως ή άλλως αφορά ειδικό κοινό στην Ελλάδα: 67.450 ευρώ είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό, όσο και αν μιλάμε για πολυτελές οικογενειακό SUV επιδόσεων με τη σφραγίδα της AMG.