Συγκρίνετε τη νέα Mercedes E 200 με τον ανταγωνισμό.

E-Class Vs Audi A6

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2017

Σύγκριση
Μάρκα MERCEDES AUDI
Μοντέλο E-CLASS A6
Κινητήρας 200 (Auto) 2.0 TFSI
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4923 4915
Πλάτος 1852 1874
Υψος 1468 1455
Μεταξόνιο 2939 2912
Μετατρόχιο εμπρός 1585 1625
Μετρατρόχιο πίσω 1604 1620
Χώρος αποσκευών (λτ.) 540 530
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 59 75
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό 1605 1520
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1991 1984
Μέγιστη ισχύς (PS) 184 180
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5500 4000
Μέγιστη ροπή (Nm) 300 320
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1200 1500
Κύλινδροι - διάταξη 4 4
Διάμετρος 82 82,5
Διαδρομή 85 92,8
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Σχέση συμπίεσης 9,8 10,3
Εκκεντροφόροι - θέση 2E 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo Ναι Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΠΙΣΩ ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 9 6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Εμπρός Αεριζόμενοι Δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι Δίσκοι
Τύπος υποβοήθηση Κρεμαγιέρα Ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές τιμονιού 2,6 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 11,3 11,9
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Διάσταση εμπρός 205/60 R16 16"
Νόρμα eu EU6 EU5
Μέση (λτ./100 χλμ.) 5,9 6,5
Co2 (γρ./χλμ.) 132 151
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 7,7 8,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 240 232
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-60 χ.α.ω. (δλ.) 0 4
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2 5
Διάτρηση από σκουριά 30 12
Χρώμα 2 3
Οδική βοήθεια 30 2

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • grigoris

    Κάποτε το χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?

      115
  • Βασίλης

    Εντάξει ρε παιδιά με τα σχόλια για το 8.5 της κατανάλωσης, λες και ο υποψήφιος αγοραστής που θα σκάσει τα 60κ νοιάζεται για το αν καίει 8.5 η 9.5 η 15

      17
  • Νάσος

    Όλα καλά με το άρθρο . Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά θα σταθώ σε μία που πραγματικά βγάζει μάτι. Ικανοποιητικές επιδόσεις? Αμάξι με 300 ροπή ικανοποιητικές επιδόσεις ? με 9 ταχύτητες που δε πέφτουν καθόλου οι στροφές στα σανιδώματα ? τελική 240 και ικανοποιητικές επιδόσεις? Δηλαδή όλα αυτά που κυκλοφορούν στο δρόμο τα 1200άρια τα 1400άρια με 120-140 ροπή τι γίνεται ? Οι ιδιοκτήτες τους δηλαδή θηλιά και αυτοκτονία. Αυτά δηλαδή έχουν επιδώσεις το αίσχος του αίσχους. Αλλά δεν είδα ποτε κάτι τέτοιο να αναγράφεται από το περιοδικό σας. να πείτε δοκιμάζουμε το Χ αμάξι , έχει 90 ατμοσφαιρικά άλογα και είναι ΤΑΦΟΣ , με 0-100 13 δευτερόλεπτα . μη το αγοράσετε , δε παίρνει τα πόδια του. Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει παιδιά .

      15
  • nikoko

    Που είναι όλα τα σχόλια για την κατανάλωση? Γιατί τα καθαρίσατε και ξαναβάλατε το θέμα από την αρχή? Μήπως επειδή είναι γερμανικό?

      10
  • driver

    Ta aytokinita tis Mercedes panta itan oikonomika sti katanalosi kaysimou,panta giati sas kanei entyposi.Rotiste opion thelete.Meta opos eipe kapios filos opios tha plirosi tosa leyta tha logariazi poso tha kapsei?

      7
  • Πάνος

    Διαφωνώ ότι είναι μεγάλο αυτοκίνητο. Είναι αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας (mid sized car) είναι. Φτάσαμε στο σημείο στη χώρα μας πολλά πράγματα να έχουν χάσει την σημασία τους ως αποτέλεσμα της υπερφορολόγισης. Δηλαδή, αν αυτό ανήκει στη μεγάλη κατηγορία, η S-class σε αποια ανήκει? Γιατί υπάρχει και η Maybach σε ακόμη μεγαλύτερη.

      6
  • grigoris

    χάσμα ανάμεσα στα λεγόμενα premium, και στα υπόλοιπα, ήταν χαώδες. Τώρα? Είναι το ίδιο? Μα σε τι είναι ανώτερο σε σχέση με ένα mondeo η ένα passat εκτός από το χλιδατο σαλόνι? Κάποτε λέγαμε ότι μόνο ένα premium μοντέλο, μπορεί να προσφέρει ανώτερο επίπεδο ανέσεων και ηχομόνωσης. Τώρα πλέον φέρουν ανεξάρτητες ανάρτησης όλα τα παραπάνω και η ηχομόνωση είναι στα ίδια επίπεδα. Το αν το ένα μοντέλο έχει 5πλους συνδέσμους, και το άλλο 4πλους,δεν λέει κάτι στην ανεση. Κάποτε λέγαμε ότι μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια. Τώρα υπάρχουν ευρωπαϊκοί οργανισμοί που τα τεστάρουν και στην παθητική και στην ενεργητική. Αν εξαιρέσουμε το σαλόνι που σε κάποιες περιπτώσεις ντύνουν το ταμπλό με δέρμα, σε τι άλλο, είναι καλύτερα τα λεγόμενα premium αυτοκίνητα?

      4
  • Γιωργος

    Οδηγηστε το πατηστε το καντε ελιγμους καντε χιλιομετρα κ ξαναγραψτε σκεπτομενοι οτι ειναι diesel..κανενα αλλο δεν παει διπλα του..το 9ταχυτο σε κανει να νιωθεις πως ολα τα αλλα ανεβαζουν ηλιθιες στροφες αχρειαστες προκαλωντας θορυβο φθορα κ καταναλωση! Ειναι TOP! Καιει 10-11 λεπτα με φουλ κλιματισμο ανηφορες κεντρο πολης κ ακριβο πετρελαιο..οσο για την ηχομονωση...; εδω συνανταμε τον ορισμο!! Καποιοι επιβατες ρωτησαν αν ειναι ηλεκτρικο!!οσο ασχετοι κ αν ειναι κατι θα ακουγαν...!!

      1
  • Τασος Ορφανος

    Το "χωρις σχεδιαστικη ταυτοτητα" σαν μειονεκτημα υφισταται μονο απλα επειδη πολλοι προσπαθουν,ανεπιτυχως φυσικα,να της μοιασουν!

      1
  • gr81

    Το πίσω μετατρόχιο, μήπως αυξήθηκε κατά 5 χλστ και όχι 70 χλστ.? Από 1614 χλστ (w212 facelift) σε 1619 χλστ (w213)?

      1
  • gr81

    Σε σχεση με ποιο μοντελο βρε παιδια, ειναι φαρδύτερα τα μετατρόχια του (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ. πίσω?)