Πρώτη δοκιμή: Mercedes EQS 580 4MATIC
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη δοκιμή: Mercedes EQS 580 4MATIC

31.127 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2022)

Θες να δεις πως θα είναι η αυτοκίνηση στο μέλλον; Τότε δες την EQS. Είναι η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών EQ μοντέλων της Mercedes, σαν να λέμε η S-Class, έχει τεράστια αυτονομία, πολυτέλεια, τεχνολογία και σίγουρα θα σε κάνει να δεις το μέλλον με άλλο μάτι.

Γρήγορη, υπερ-premium & αθόρυβη!

Quick info

  • Μέση αυτονομία  500 χλμ.
  • Ιπποδύναμη 523 PS και ροπή 855 Nm
  • Κοστίζει 170.250 ευρώ
  • Κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση
«Καλωσόρισες μέλλον» γράψαμε στον τίτλο της δοκιμής και το εννοούμε γιατί η EQS, η ναυαρχίδα της οικογένειας EQ της Mercedes, το φέρνει πιο κοντά. Ένα μέλλον με αμιγώς ηλεκτρικά που θα έχουν απροβλημάτιστη αυτονομία, τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, εντυπωσιακά και high tech εσωτερικά, φουτουριστικό design, προηγμένη αεροδυναμική, κορυφαίες επιδόσεις, νοημοσύνη σε βαθμό που θα τους μιλάς και θα εκτελούν εντολές, υπολογιστή ισχύ που μπορεί να στείλει πύραυλο στο διάστημα και πόσα πολλά ακόμη… Με λίγα λόγια αυτοκίνητα ο τρόπος των μετακινήσεων θα αλλάξει, όμως μέχρι να αλλάξει εντελώς, ας πάρουμε μια γεύση από την Mercedes EQS 580 4MATIC που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή.


Εντυπωσιακή σε εμφάνιση και αεροδυναμική σχεδίαση η Mercedes EQS. Ενδεικτικό ότι είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο που έχουμε μετρήσει στον αυτοκινητόδρομο.

Εντυπωσιακή σε εμφάνιση και αεροδυναμική σχεδίαση η Mercedes EQS. Ενδεικτικό ότι είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο που έχουμε μετρήσει στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πόσο κοστίζει;

Η τιμή της έκδοσης EQS 350 με τα 286 άλογα κοστίζει 125.200 ευρώ, εμείς όμως είχαμε για δοκιμή την έκδοση 580 4MATIC, η οποία έχει ισχύ 523 PS και ροπή 855 Nm και κοστίζει 170.400 ευρώ. Ακούγονται πολλά, είναι πολλά, όμως αν το καλοσκεφτείς και τα έχεις, ίσως να είναι και πιο δελεαστική πρόταση από μία S-Class λόγω φορολογίας στην ελληνική αγορά και χωρίς να συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα γιατί εξυπηρετούν άλλους στόχους και κοινό. Ας περάσουμε λοιπόν σε επιμέρους τομείς της δοκιμής μας…

Το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο

Δεν θα αναλύσουμε τι είναι η αεροδυναμική αντίσταση, ο συντελεστής οπισθέλκουσας ή η μετωπική επιφάνεια που επηρεάζουν την αεροδυναμική ενός αυτοκινήτου. Όμως θα αναφέρουμε ότι η EQS έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,20, νούμερο το οποίο είναι κορυφαίο και θα το καταλάβετε εύκολα παρατηρώντας την από το πλάι. Στην πράξη η αεροδυναμική αυτή σχεδίαση προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: πρώτον η EQS είναι απίστευτα ήσυχη όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο (μετρήσαμε μόλις 62 ντεσιμπέλ στα 140 χλμ./ώρα), και δεύτερον η κατανάλωση (σ.σ. πάλι στον αυτοκινητόδρομο -σημείο στο οποίο «πονάνε» τα ηλεκτρικά) επίσης περιορίζεται σημαντικά, άρα έχεις και μεγαλύτερη αυτονομία. Για παράδειγμα, εμείς σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα βλέπαμε στιγμιαία κατανάλωση κοντά στα 25-28 kW,νούμερο καλό από την εμπειρία μας.
 
Τώρα από εκεί και πέρα το ότι η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, ότι το black panel ως μάσκα έχει 188 φωτιζόμενα αστέρια, ότι τα LED φώτα εκτός από όμορφα σε σχεδίαση είναι και έξυπνα γιατί φωτίζουν τον επερχόμενο κίνδυνο (π.χ. ένα ζώο που πετάχτηκε στη λωρίδα σου), ότι από το πλάι φαίνεται το τεράστιο μεταξόνιο αλλά κρύβεται το μήκος, είναι πράγματα που φαίνονται και στις εικόνες. Στη δική μας ματιά η νέα EQS είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα σχήματα που κυκλοφορούν στην άσφαλτο που εκπέμπουν την πολυτέλεια και την υψηλή τεχνολογία που χαρακτηρίζει την Mercedes.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center