H Σειρά 1 με το πακέτο M-Sport διαθέτει δυναμική και απολαυστική παρουσία στο δρόμο, ωστόσο στη συγκεκριμένη έκδοση κάποιες κακοτεχνίες του δρόμου θα διαταράξουν την άνεση των επιβατών.

Στο δρόμο: Βρίσκοντας τις ισορροπίες…

38.419 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2019)

Η νέα Σειρά 1 προσπάθησε να εξισορροπήσει τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της με την άνεση και την ποιοτική κύλιση. Έτσι παρά την αλλαγή στον άξονα μετάδοσης της κίνησης, κράτησε την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων σε όλες τις εκδόσεις, εξακολουθώντας να διαθέτει δυναμική και συνάμα απολαυστική συμπεριφορά. Κάτι που έχουμε διαπιστώσει και από την 118i που δοκιμάσαμε πρόσφατα, με το μοντέλο να διαθέτει πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, στιβαρό πλαίσιο και σφικτή ανάρτηση που σε παροτρύνουν να κινηθείς σβέλτα και με ασφάλεια σε στριφτερές διαδρομές, με τα όρια να μπαίνουν από τον κινητήρα. Πάντως είναι εμφανές πως το πλαίσιο μπορεί να αντέξει πολλά περισσότερα άλογα. 

Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής με το πακέτο Μ-Sport, που περιλαμβάνει χαμηλότερη ανάρτηση κατά 10 χλστ., η Σειρά 1 μας υπενθυμίζει πως στο DNA της, η λέξη σπορτίφ υπάρχει ανεξίτηλη. 

Από εκεί και πέρα η Σειρά 1 παρουσιάζει βελτίωση στον τομέα της άνεσης, με την απορροφητικότητα της ανάρτησης να είναι ικανοποιητική, αν και το σφιχτό της σετάρισμα θα αφήσει τις έντονες ανωμαλίες να περάσουν στην καμπίνα. Σε αυτό βέβαια παίζει και το ρόλο του η ζάντα 18ΆΆ με τα 225/40 ελαστικά. Σε πιο συμβατικές εκδόσεις προφανώς θα είναι μειωμένα τα κρούσματα. Από εκεί και πέρα η ποιότητα κύλισης, με το στιβαρό πάτημα και την ευθυβολία σε υψηλές ταχύτητες θα σε κάνουν να νομίζεις πως οδηγείς μοντέλο ανώτερης κατηγορίας της φίρμας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
skoda