Πολιτισμένος και ικανός είναι ο κινητήρας των 1,5 λίτρων, ενώ συνδυάζεται ευχάριστα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Κινητήρας: Ικανοποιεί, δεν εντυπωσιάζει

38.412 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2019)

Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής μας βρίσκεται ένας 1.500άρης 3κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 116 άλογα, τα οποία μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, ωστόσο σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, την ροπή των 270 Nm και -αν το επιθυμείς- το drive mode στο sport καταφέρνεις να πάρεις την αίσθηση πως κινείσαι σε γρήγορο ρυθμό. Η αλήθεια είναι πως το αυτόματο κιβώτιο δίνει πολλούς πόντους, καθώς καταφέρνει να εξισορροπεί την χαμηλή ισχύ, αλλά και να προσφέρει εξαιρετική αίσθηση με την απόκρισή του και τη μεταξένια λειτουργία του. 

Οι επιδόσεις δεν είναι το δυνατό του σημείο, με το βαρύ αμάξωμα των 1.460 κιλών να μη βοηθάει σε αυτό, ωστόσο από τη βασική diesel έκδοση, οι απαιτήσεις αφορούν στην οικονομία, τομέας που τα καταφέρνει καλά, καθώς και στην λειτουργία, η οποία είναι γραμμική και πολιτισμένη, χωρίς να θορυβεί τους επιβαίνοντες. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO PROACE
NISSAN