Τετρακύλινδρο μοτέρ κατά τον εγκάρσιο άξονα: ο δίλιτρος της BMW δεν προκαλεί έκπληξη με το θετικό του προφίλ στη Χ2.

Κινητήρας: Πλούσιος ο δίλιτρος για αυτό το αμάξωμα

66.268 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2018)

Θα υπάρχει και μικρότερος κινητήρας για τη Χ2, o τρικύλινδρος των 140 ίππων, οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας των 192 ίππων που δοκιμάζουμε εδώ είναι υπέραρκετος για τις ανάγκες του μοντέλου. Προικισμένος με όλες τις κλασσικές πια λύσεις της BMW για έλεγχο των βαλβίδων (Valvetronic), και χρονισμό των εκκεντροφόρων (διπλό Vanos) αλλά και με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο διπλής σπείρας (TwinScroll) ο εν λόγω τετρακύλινδρος ικανοποιεί απόλυτα κάθε ανάγκη. Από την απλή καθημερινή μετακίνηση όπου με το διακόπτη οδηγικής εμπειρίας στο Comfort ή το Eco PRO παρέχει ήπια απόδοση και οικονομία έως τις πιο απαιτητικές ελικοειδείς διαδρομές όπου ειδικά με το Sport πρόγραμμα επιλεγμένο βγάζει μια σχεδόν σπορ διάθεση. Η κατανάλωση των 8,8 λτ. για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής είναι μια καλή τιμή και απόλυτα ρεαλιστική γεγονός που επιβεβαιώνει τα παραπάνω. 

Το μοτέρ ξεκινά ομαλά να αποδίδει τη ροπή του από χαμηλά, προοδευτικά και χωρίς ξεσπάσματα, ενώ μέχρι το ανώτερο όριο περιστροφής του δεν χάνει την ουσία του και τις ανάσες του. Εύκολα μπορεί να περιμένει κανείς ότι αυτός θα είναι ίσως ο πιο ισορροπημένος κινητήρας της Χ2 καθώς παρέχει επιδόσεις (7,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα) χωρίς να γίνεται επώδυνος στο βενζινάδικο. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων που διαθέτει αυτός ο συνδυασμός ταιριάζει με το χαρακτήρα του μοντέλου, δίνει έξτρα σπιρτάδα στις επιταχύνσεις ενώ στη χειροκίνητη λειτουργία με τα paddles στο τιμόνι, κρατάει την κάθε ταχύτητα σθεναρά μέχρι τον κόφτη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center