Σαφώς σπορτίφ η διάθεση της Χ2: οι μικρές κλίσεις και το άριστο για τα δεδομένα της κλάσης τιμόνι στέκονται επάξια δίπλα στον ισχυρό κινητήρα.

Εντάξει, μπορεί να μπει και στο χώμα, αλλά μάλλον δε θα σας εμπνεύσει για κάτι τέτοιο. Να πάτε όμως να κάνετε μια ωραία, γρήγορη ανάβαση, σε διαδρομή χωρίς πολλή κυκλοφορία είναι μια ιδέα που θα τη φυτέψει για τα καλά στο κεφάλι σας.

Στο δρόμο: Απολαυστική, με ισορροπία και σπορτίφ αίσθηση

66.330 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2018)

Μπορεί να βοηθάνε τα μέγιστα οι ηλεκτρικές ευκολίες των καθισμάτων στο να γίνονται πανεύκολα και με ακρίβεια οι ρυθμίσεις της θέσης, όμως το αποτέλεσμα, η τοποθέτησή σου απέναντι στο τιμόνι, οι αποστάσεις από το ταμπλό και ο τρόπος με τον οποίο φτάνεις στα διάφορα χειριστήρια είναι μοναδικά ευχάριστος. Στη Χ2 κάθεσαι χαμηλά κι έχεις μια πολύ ωραία οπτική πάνω από το καπό. 

Από την αρχή φαίνεται ότι οι επιλογές στην ανάρτηση είναι άνω του μέσου όρου σφικτές. Δε θα ενοχλήσουν όμως. Δε θα σε φέρουν σε θέση να προσπαθείς να σαρώνεις το δρόμο διαρκώς εμπρός σου και να φυλάς τη Χ2 από οποιαδήποτε οδική ανωμαλία. Επίσης όλες οι λακκούβες γίνονται δεκτές με το γνωστό «πνιχτό» ήχο της BMW οπότε δεν υπάρχει σημαντική ενόχληση. 

Βγαίνοντας πιο έξω από το αστικό περιβάλλον ετοιμαστείτε να εντυπωσιαστείτε. Η Χ2 επιδεικνύει ευελιξία που αντίστοιχή της υπάρχει μόνο στα συμβατικά μοντέλα, στα σεντάν της BMW αν προτιμάτε. Μην περιμένετε εδώ πολλή από την SUV λογική. Σε διαρκείς αλλαγές κατεύθυνσης αντιδρά με αυθεντική ψυχραιμία, δε γέρνει και δείχνει όχι μόνο ανάλαφρη αλλά και με σωστά μοιρασμένα τα κιλά της πάνω από τους δύο άξονας. Σε ανάλογη τοπ φόρμα, ειδικά για τα επίπεδα της κλάσης, βρίσκεται το τιμόνι, ελαφρύ όσο θα το ζητήσει ο σύγχρονος αστός αλλά μεστό και σαφές σε πληροφόρηση όσο απαιτεί ο νεανικός χαρακτήρας της Χ2 αλλά και όσο ταιριάζει στην αρτιότητα του υπόλοιπου πλαισίου. Συνυπολογίζοντας τις παχιές λαβές της στεφάνης, δε θες να το αφήσεις από τα χέρια σου αυτό το βολάν. Δεν υπάρχει σημαντικό εύρος αντιδράσεων από πλευράς της Χ2 ακόμα και όταν ζορίζεται πολύ. Απαντά με ελαφρά υποστροφή μόνο όταν πια έχει πλησιαστεί το όριο, και αυτό είναι όλο.

Κατά τα λοιπά, έχοντας εμπρός ένα πολύ καλό μοτέρ, πετυχαίνει περάσματα πολύ γρήγορα με αξιόλογη φυσικότητα. Κάποια στιγμή πιάνεις ένα ελαφρύ σπινάρισμα στο εμπρός μέρος (πρέπει να συνηθίζουμε αυτόν τον τεχνικό προσανατολισμό πια), κάτι που σου δείχνει εξάλλου και το φωτάκι του Traction που αναβοσβήνει συχνά-πυκνά εμπρός σου. Στο ύψος τους και τα φρένα, με κλασσική BMW αίσθηση και την ανάλογη αποτελεσματικότητα να φέρνει έξτρα ηρεμία στο μυαλό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda