• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ποιότητα των υλικών, της συναρμογής και του φινιρίσματος, καθώς και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του νέου Mazda CX-30 είναι σε premium επίπεδα. Το infotainment λειτουργεί και με φωνητικές εντολές στα ελληνικά.

Πλήρης και ευκρινής ο πίνακας οργάνων είναι πολύ… Mazda.

Ο χειρισμός του infotainment γίνεται από πιεζοπεριστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.

¶νετα θα κάτσουν οι πίσω επιβάτες έχοντας μάλιστα και ξεχωριστούς αεραγωγούς. Όχι όμως και θύρες USB.

¶νετα θα κάτσουν οι πίσω επιβάτες έχοντας μάλιστα και ξεχωριστούς αεραγωγούς. Όχι όμως και θύρες USB.

Κανονικό σχήμα και μεγάλο άνοιγμα για τον χώρο αποσκευών των 430 λίτρων. Στις ακριβές εκδόσεις η πόρτα λειτουργεί ηλεκτρικά.

Κανονικό σχήμα και μεγάλο άνοιγμα για τον χώρο αποσκευών των 430 λίτρων. Στις ακριβές εκδόσεις η πόρτα λειτουργεί ηλεκτρικά.

Σε premium χνάρια η καμπίνα επιβατών

41.411 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2019
 

Σε σχέση με το Mazda3, η καμπίνα επιβατών δεν έχει αισθητές διαφορές κάτι το οποίο μόνο θετικό είναι, μιας και είναι έκδηλη η premium υλοποίηση τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. H μη αφής 8,8 ιντσών οθόνη του εύχρηστου γενικά συστήματος infotainment εδώ είναι τοποθετημένη μέσα στο ταμπλό στο κεντρικό του μέρος δίπλα από τον πίνακα οργάνων. Το σύστημα ελέγχεται με πιεζοπεριστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα καθίσματα, ωστόσο γύρω του υπάρχουν πλήκτρα για βασικές συντομεύσεις σε συγκεκριμένα μενού. Οι εύκολοι στο χειρισμό διακόπτες του κλιματισμού είναι ξεχωριστά από την οθόνη στο μέσο της κεντρικής κονσόλας. Πλήρης και όμορφος είναι ο πίνακας οργάνων με τα συμβατικά στοιχεία και το ψηφιακό ταχύμετρο. Ο οθόνη δεν είναι αφής, αλλά σε γενικές γραμμές το infotainment είναι εύχρηστο. Διαθέτει μάλιστα και φωνητικές εντολές στα ελληνικά.

Μπροστά κάθεται κανείς καταπληκτικά με τον οδηγό να απολαμβάνει μια σχεδόν τέλεια θέση και τον συνοδηγό να έχει αρκετό χώρο. Πίσω τα πράγματα δεν είναι σούπερ, ωστόσο δύο ενήλικοι θα βολευτούν απόλυτα έχοντας δικούς τους αεραγωγούς και ανάλογα αρκετό, με το Mazda 3, χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Το ογκώδες τούνελ μετάδοσης θα ζορίσει την κατάσταση για έναν τρίτο πίσω επιβάτη. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι απόλυτα ικανοποιητικός με 430 λτ., (+72 λτ. από του Mazda 3) προσφέροντας κανονικό σχήμα, μεγάλο άνοιγμα και σχετικά χαμηλό κατώφλι, όμως δεν υπάρχουν έξυπνες και πρακτικές λύσεις, όπως συρόμενο πίσω κάθισμα, διπλό πάτωμα ή δέστρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια