• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι επιδόσεις δεν είναι το ατού της συγκεκριμένης έκδοσης, όσο ο πολιτισμένος χαρακτήρας και η συγκρατημένη κατανάλωση.

Το νέο Mazda CX-30 να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με τον ίδιο χαρισματικό τρόπο, που το Mazda 3 κάνει.

Μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία

41.415 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2019
 

Το CX-30 οδηγικά τα καταφέρνει περίφημα, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, αφού έχει σαν βάση το Mazda 3 με τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά. Ούτε το αυξημένο ύψος με 175 χλστ. από το έδαφος, ούτε το περισσότερο βάρος φαίνονται, με το CX-30 να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με τον ίδιο χαρισματικό τρόπο, που χαρακτηρίζει το Mazda 3. Οι 116 ίπποι ούτε καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι είναι θαυμάσιο, το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνει «παπάδες», ενώ η γενικότερα σφιχτή αίσθηση του συνόλου επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών: Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, χωρίς «χτύπους» από την ανάρτηση, αν και θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. ¶ξια αναφοράς είναι και τα φρένα, όχι για την περίεργα σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ, αλλά για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους. Με ασφάλτινα ελαστικά, κίνηση μπροστά και απουσία κάπου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, εκτός δρόμου δεν περιμένεις πολλά, αλλά τα 175 χλστ. είναι αρκετά για περιηγήσεις σε πατημένους χωματόδρομους και κακοτράχαλα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια