Πολιτισμένος και οικονομικός ο 1,8 diesel

126.662 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)

Ο 16βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,8 λτ. turbodiesel με την ονομασία Skyactiv-D μπορεί να μην ξεχωρίζει για την απόδοσή του (μόλις 116 ίπποι και 270 Nm) ωστόσο είναι τεχνολογικά «ψαγμένος» με στόχο τη μειωμένη θερμοκρασία καύσης και κατά συνέπεια μικρότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερες εκπομπές ρύπων CO2.

Μεταξύ άλλων, διαθέτει πιστόνια σε σχήμα αυγού, high-tech μπεκ ψεκασμού υπερυψηλής πίεσης και καύση πολλαπλών σταδίων, αλλά δεν χρησιμοποιεί υγρό εξάτμισης AdBlue για την εξάλειψη των επικίνδυνων οξειδίων αζώτου (NOx). Για το σκοπό αυτό υπάρχει ειδική παγίδα, η οποία όταν γεμίσει μετατρέπει τα ΝΟx σε αβλαβές άζωτο μέσω σχετικής διαδικασίας. Ο κινητήρας συνδυάζεται εδώ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση μπροστά.

Στην πράξη το μοτέρ (αποκλειστική επιλογή για diesel) κινεί ικανοποιητικά το CX-30, χωρίς όμως οι επιδόσεις να είναι το ατού του, αν και το ομαλό κιβώτιο κάνει φιλότιμες προσπάθειες για σβέλτες ρεπρίζ με τα άμεσα κατεβάσματα που κάνει. Θα σταθούμε κυρίως στη σχετικά πολιτισμένη του λειτουργία (αν και ψηλά ακούγεται), την ελαστικότητα και την συγκρατημένη του κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7,5 λτ./100 χλμ. Μια ECO λειτουργία ίσως βοηθούσε σε ακόμα χαμηλότερες τιμές. Αν πιεστεί ο κινητήρας η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
vw