Με το που βρεθείς πίσω από το τιμόνι του Peugeot 308 GTI by Peugeot Sport σε προ(σ)καλεί να το... στύψεις!

Σφιχτή όσο πρέπει είναι η ανάρτηση που χαμηλώνει κατά 11 χλστ. το αμάξωμα σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις.

Στρίβειν στύβοντας…

31.874 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2018)

Σωστά το καταλάβατε. Το Peugeot 308 GTi σε προκαλεί να το «στύψεις». Τόσο λόγω κινητήρα, όσο και εξαιτίας του στησίματός του. Είναι δύσκολο να κάθεσαι στα αναπαυτικά μπάκετ του με την απίστευτη στήριξη (το μοντέλο της δοκιμής είχε και ένα υποτυπώδες μασάζ που δεν το προτείνουμε), να έχεις το μικρής διαμέτρου τιμόνι μπροστά σου, να γνωρίζεις πως στον μπροστινό άξονα υπάρχει μπλοκέ Τorsen, να έχεις νιώσει την ωμή δύναμη του κινητήρα, και εσύ να κάθεσαι φρόνιμος… στα αβγά σου.

Αρχικά, η χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 11 χλστ. σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις είναι σφιχτή όσο πρέπει (όχι όμως ξερή), ώστε οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων να μην ταλαιπωρούν τη μέση, και ταυτόχρονα -εφόσον η πρόσφυση του οδοστρώματος το επιτρέπει σε συνδυασμό βέβαια με τα Michelin Pilot Super Sport- ικανή ώστε να εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Ταυτόχρονα, το μπλοκέ διαφορικό δείχνει ότι κάνει δουλειά αφού τραβάει τη μούρη του αυτοκινήτου προς τα μέσα όταν βρίσκεσαι στην στροφή (θα μπορούσε να εμπλέκεται περισσότερο στην επιλογή sport), ενώ το τιμόνι σε πληροφορεί για το που κοιτάνε οι τροχοί σου. Όσο για τα φρένα; Φρενάρες! Ακούραστα και άκρως αποτελεσματικά (οι μπροστινοί δίσκοι έχουν διάμετρο 380 χλστ.). Μόνο το κιβώτιο με την κοντή κλιμάκωση θα θέλαμε να έχει καλύτερο κούμπωμα.

Και εν κατακλείδι, πόσο απολαυστικό μπορεί να είναι το μοντέλο στο σύνολό του; Πολύ! Εφόσον η άσφαλτος είναι καλή, τότε θα κινηθείς γρήγορα κρατώντας αγωνιστική τροχιά, ενώ αν θέλεις να παίξεις με το πίσω μέρος, τότε πάλι θα τα καταφέρεις δουλεύοντας τιμόνι και γκάζι… Οι Γάλλοι της Peugeot Sport κατάφεραν να φτιάξουν ένα εξαιρετικό μοντέλο και να βάλουν την σφραγίδα τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw