Minimal σχεδίαση, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής για το εσωτερικό του ανανεωμένου Peugeot 308 GTi.

Ο σχέσεις έχουν κοντή κλιμάκωση, το κούμπωμα όμως επιδέχεται βελτίωση.

Στο πάτημα του μπουτόν Sport ο πίνακας οργάνων αλλάζει από λευκό σε κόκκινο και η αδρεναλίνη ρέει στο αίμα. Θα θέλαμε ωστόσο το βράδυ ο φωτισμός να είναι πιο διακριτικός.

Τα μπάκετ είναι αναπαυτικά και εξαιρετικά σε στήριξη. Η θέση οδήγησης για κάποιους σωματότυπους δεν είναι και η πλέον βολική.

French Bomb!

31.839 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2018)

Ναι, η αφορμή για τη δοκιμή του μοντέλου ήταν οι αισθητικές αλλαγές της ανανεωμένης έκδοσης (κόκκινη ρίγα χαμηλά στον προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένα φανάρια και αεραγωγοί, μαύρη γρίλια στην μάσκα) όμως για τα πραγματικά αίτια θα πρέπει να ανατρέξετε κάτω από το καπό. Εκεί βρίσκεται μια… μοτερούκλα που αφήνει όλα τα άλλα να περάσουν στο περιθώριο. 

Μόλις 1.600 κυβικά, δηλαδή 400 κ.εκ. λιγότερα από το συνήθη ανταγωνισμό, όμως αποδίδει 272 άλογα όντας έτσι ο ισχυρότερος 1.600άρης κινητήρας αυτή τη στιγμή, με ειδική ισχύ 170 PS/λτ.. Φυσικά διαθέτει high-tech «σωθικά» και συστήματα λίπανσης/ψύξης (σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια Mahle, ατσάλινη πολλαπλή εξαγωγής, διπλό κύκλωμα λίπανσης, ενισχυμένες μπιέλες κτλ.), ενώ οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές! 

Σε 6,2 δευτερόλεπτα η βελόνα του κοντέρ θα ακουμπήσει τα 100 χλμ./ώρα, η τελική ταχύτητα θα σταματήσει στα 250 χλμ./ώρα και μάλιστα με έναν τρόπο που δεν θα το πιστεύεις… Βυθίζεις το γκάζι, ένα πολύ μικρό lag υπάρχει στις χαμηλές στροφές, όμως άπαξ και πιάσεις τις 2.000 σ.α.λ. τότε το μοτέρ σεληνιάζεται, και εσύ βέβαια μαζί του. Οι στροφές ανεβαίνουν πολύ γρήγορα μέχρι τις 6.500 σ.α.λ., το ίδιο και η ταχύτητα, η πλάτη σου κολλάει στα αναπαυτικά μπάκετ καθίσματα και η αδρεναλίνη έχει χτυπήσει κόκκινο. 

Λέτε να οφείλεται αυτό στο καντράν που από λευκό έγινε κόκκινο όταν πατήσαμε το sport button; Ίσως. Το σίγουρο πάντως είναι πως στην επιλογή Sport η απόκριση του κινητήρα είναι αμεσότερη (όχι όμως «ακαριαία» στο πάτα-άσε), το ίδιο και το τιμόνι, ενώ αυτό που σου κάνει μεγαλύτερη αίσθηση είναι ο ήχος. Τεχνητός μεν, αλλά ευήκοος, θυμίζει τον μπάσο ενός V, ενώ το σκάσιμο από την εξάτμιση στις αλλαγές στον κόφτη (σ.σ. και αυτή είναι εξολοκλήρου βελτιωμένη by PS) συμπληρώνει την ηχητική πανδαισία.

Όσο τέλος για την κατανάλωση; Για εκείνους που αυτό έχει σημασία, σημειώστε γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ. σε κανονικές συνθήκες, ελάχιστα πιο κάτω αν καταφέρνεις να είσαι εγκρατής και κοντά στα 20 όταν το στύβεις για τα καλά το μοτέρ… Σε ποιες από τις τρεις τιμές κινηθήκαμε εμείς κυρίως; Η απάντηση ακολουθεί.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto