3 φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με τον αισθητά λιγότερο θόρυβο στην επιτάχυνση, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και άμεσα ανταγωνιστική του VW Tiguan.

Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση

166.220 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2020)

Επί τω (οδηγικό) έργω, το νέο RAV4 κάνει αισθητό με το καλημέρα το ειδικό βάρος που έχει ρίξει στην άνεση και στην κορυφαία ποιότητα κύλισης. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης σε συνδυασμό με τα υψηλού προφίλ στάνταρ ασφάλτινα ελαστικά (225/65) που περιβάλλουν τις 17άρες ζάντες αλουμινίου, έχουν τον ισοπεδωτικό και αθόρυβο τρόπο να καταπίνουν τις λακούβες και τις κακοτεχνίες. Σε συνδυασμό με τον αισθητά λιγότερο θόρυβο στην επιτάχυνση, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και άμεσα ανταγωνιστική του VW Tiguan, που είναι ουσιαστικά και ο μεγάλος του ανταγωνιστής.

Από την άλλη, το RAV4 λόγω των παραπάνω χαρακτηριστικών του δείχνει να λατρεύει τους πιο ήπιους ρυθμούς κίνησης παρά την πίεση στο όριο. Όχι πως έχει πρόβλημα πρόσφυσης, κάθε άλλο μιας και η ηλεκτρική τετρακίνηση, το εξαιρετικό σε ακαμψία πλαίσιο και το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς κάνουν πολλά παραπάνω από τα SUV δεδομένα. Αλλά αν πιέσεις, θα διαπιστώσεις πως το μπροστινό μέρος έχει την τάση να «βουτάει», να γλυστράει πάνω από τα ελαστικά του και η κλίση να τονίζεται κάτι που δεν εμπνέει σε τελική ανάλυση για πιο σπορ ρυθμό. Σε αντίθεση με την οδήγηση στο εξωτερικό, όπου τα αυτοκίνητα «πατούσαν» σε 18άρες ζάντες, το υβριδικό RAV4 της δοκιμής δεν μας θύμισε στον ίδιο βαθμό ένα μεγαλύτερο C-HR, το οποίο είναι ένα πραγματικά ευχάριστο στην οδήγηση crossover. Bέβαια με τον οδηγό να κάθεται σωστά και επιτέλους πιο χαμηλά, το σύνολο καταφέρνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και το μέγεθος του ειδικά στη λειτουργία Sport. Σε αυτή το νέο RAV4 πείθει σαφώς περισσότερο και θα δείξει το πιο ακριβές από ποτέ τιμόνι του και την ικανότητά του να στρίβει, να επιταχύνει και να φρενάρει σχεδόν σαν επιβατικό.

Ακόμα πιο ικανό εκτός
Εκτός από τις λειτουργίες Eco, Sport και ΕV (ηλεκτρική), στα 4Χ4 μοντέλα υπάρχει πλέον και η Trail. Σε μια δύσκολη εκτός δρόμου διαδρομή επιτρέπει το «κλείδωμα» της 4κίνησης και μπορεί επίσης να φρενάρει επιλεκτικά τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή του, είτε λόγω ολισθηρής επιφάνειας ή και επειδή είναι στον αέρα. Σαν αποτέλεσμα και παρά τα ασφάλτινα ελαστικά, το σύνολο «δουλεύει» μια χαρά βοηθώντας το RAV4 να μην κολλάει, τη στιγμή που η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 190 χλστ., οι μικρότεροι πρόβολοι και η εκ νέου ρυθμισμένη ηλεκτρική τετρακίνηση (η νέα ρύθμιση επιτρέπει 30% περισσότερη ροπή να καταλήξει στο πίσω μέρος και μέχρι 1.300 Nm) συνεπικουρούν ώστε να βγάλουν το μεσαίο SUV της Toyota αλώβητο από τη μάχη με το κακοτράχαλο. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN