Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και η ζωντάνια των επιταχύνσεων προσμετρούνται στα θετικά.

Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και η ζωντάνια των επιταχύνσεων προσμετρούνται στα θετικά.

Στο δρόμο: Ηρεμιστικό στην κίνηση και άνετο στον ανοιχτό δρόμο

42.751 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2023)

Στο δρόμο το ηλεκτρικό Kona θυμίζει αρκετά την υβριδική έκδοση, όντας πιο σφιχτό στη ρύθμιση της ανάρτησης και με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. Έτσι καταφέρνει να μην παίρνει έντονες κλίσεις και να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο όπως όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα θέλει μια διαφορετική προσέγγιση στην οδήγηση. Το έξτρα βάρος και η άμεση παροχή της ροπής δημιουργούν καταστάσεις αδράνειας σε νευρική και απότομη χρήση του δεξιού πεντάλ, παρά το γεγονός πως το πλαίσιο διαχειρίζεται καλά την αυξημένη ισχύ.


Σε καθημερινούς τώρα ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης και η ζωντάνια των επιταχύνσεων προσμετρούνται στα θετικά. Όπως φυσικά και η ησυχία, τόσο μέσα στην πόλη, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες δεν θορυβούν, όσο και στο ταξίδι όπου τα επίπεδα των θορύβων που ακούγονται στην καμπίνα είναι πολύ χαμηλά, όπως βλέπουμε και στον πίνακα μετρήσεων.
Τέλος, αξίζει να κάνουμε μια ιδιαίτερη μνεία στα φρένα που χρειάστηκαν μόλις 36,6 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα.

Η γνώμη μας (5 Αστέρια)

+ Αυτονομία, επιδόσεις, ευχρηστία,  χώροι, στιβαρότητα κατασκευής, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, on board charger 11 kW
-  Αποκλειστικά σκληρά υλικά καμπίνας

Ηλεκτρικό με 450 χλμ. πραγματική αυτονομία σημαίνει πως βγάζεις εύκολα μια εβδομάδα και παράλληλα έχει ικανοποιητική αυτονομία και στο ταξίδι. Σε συνδυασμό με τους χώρους του που καλύπτουν και οικογενειάρχη και τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, το Kona Electric αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή.
 
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο ηλεκτρικό Hyundai Kona, με αυτονομία 470 χλμ.
Σελίδα 2Εσωτερικό - Τιμή - Εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας: Αυξημένη αυτονομία, σαν να φουλάρεις Kona βενζίνης
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ηρεμιστικό στην κίνηση και άνετο στον ανοιχτό δρόμο
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center