Ο 1.332 κ.εκ.νέος κινητήρας κινεί σαφέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του Qashqai, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και εύρωστος σε όλο το φάσμα των στροφών.

    Κινητήρας: Πολιτισμένο, γραμμικό και πολύ δυνατό μοτέρ

    270.963 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2019)

    Ο νέος κινητήρας που αντικαθιστά τον 1,2 DiG-T, έχει απόδοση 140 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Από τα νούμερα και μόνο καταλαβαίνει κανείς πως συγκριτικά με το προηγούμενο μοτέρ (115 ίπποι με 190 Nm ροπής) η απόδοση είναι αισθητά βελτιωμένη.

    Σημαντικό στοιχείο αναφοράς είναι η ελαστικότητα και η γραμμικότητα του νέου κινητήρα, με τη λειτουργία του τετρακύλινδρου συνόλου να είναι πολύ πιο ήσυχη και χωρίς κραδασμούς.

    Η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 1.600 σ.α.λ., ωστόσο και σε χαμηλότερες στροφές, το μοτέρ «τραβάει» αρκετά καλά, έχοντας έτσι ένα ευρύ εκμεταλλεύσιμο φάσμα. Αυτό πέρα από τις επιδόσεις, βολεύει και πρακτικά τον οδηγό, αφού θα χρειαστεί λιγότερες επαφές με τον επιλογέα. Αυτό που κερδίζει πάντως τον οδηγό, είναι ο τρόπος που «απλώνει» την ισχύ του το μοτέρ, καθώς όσο βυθίζεις το γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές, η αύξηση έρχεται προοδευτικά και με πολύ ομαλό τρόπο. 

    Στην πράξη λοιπόν ο 1.332 κ.εκ. κινητήρας κινεί σαφέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του ιαπωνικού SUV, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και πρόθυμος να «συνεργαστεί» σε μια προσπέραση, κάτι που επιβεβαίωσαν απόλυτα και οι δικές μας μετρήσεις 60-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. με 4η και 80-120 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. με 5η Παράλληλα διαθέτει πολύ μεστή λειτουργία στις χαμηλές στροφές, εκεί δηλαδή που ο προηγούμενος κινητήρας των 115 ίππων έμοιαζε να υστερεί λίγο, ενώ τέλος η μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 7,9 λτ./100 χλμ.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    FORD E-TRANSIT
    OPEL