• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 1.332 κ.εκ.νέος κινητήρας κινεί σαφέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του Qashqai, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και εύρωστος σε όλο το φάσμα των στροφών.

    Κινητήρας: Πολιτισμένο, γραμμικό και πολύ δυνατό μοτέρ

    Διαβάστηκε από 225478 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2019
     

    Ο νέος κινητήρας που αντικαθιστά τον 1,2 DiG-T, έχει απόδοση 140 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Από τα νούμερα και μόνο καταλαβαίνει κανείς πως συγκριτικά με το προηγούμενο μοτέρ (115 ίπποι με 190 Nm ροπής) η απόδοση είναι αισθητά βελτιωμένη.

    Σημαντικό στοιχείο αναφοράς είναι η ελαστικότητα και η γραμμικότητα του νέου κινητήρα, με τη λειτουργία του τετρακύλινδρου συνόλου να είναι πολύ πιο ήσυχη και χωρίς κραδασμούς.

    Η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις 1.600 σ.α.λ., ωστόσο και σε χαμηλότερες στροφές, το μοτέρ «τραβάει» αρκετά καλά, έχοντας έτσι ένα ευρύ εκμεταλλεύσιμο φάσμα. Αυτό πέρα από τις επιδόσεις, βολεύει και πρακτικά τον οδηγό, αφού θα χρειαστεί λιγότερες επαφές με τον επιλογέα. Αυτό που κερδίζει πάντως τον οδηγό, είναι ο τρόπος που «απλώνει» την ισχύ του το μοτέρ, καθώς όσο βυθίζεις το γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές, η αύξηση έρχεται προοδευτικά και με πολύ ομαλό τρόπο. 

    Στην πράξη λοιπόν ο 1.332 κ.εκ. κινητήρας κινεί σαφέστατα πιο άνετα το αμάξωμα των 1.375 κιλών του ιαπωνικού SUV, όντας πολύ πιο «ζωντανός» και πρόθυμος να «συνεργαστεί» σε μια προσπέραση, κάτι που επιβεβαίωσαν απόλυτα και οι δικές μας μετρήσεις 60-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. με 4η και 80-120 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. με 5η Παράλληλα διαθέτει πολύ μεστή λειτουργία στις χαμηλές στροφές, εκεί δηλαδή που ο προηγούμενος κινητήρας των 115 ίππων έμοιαζε να υστερεί λίγο, ενώ τέλος η μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 7,9 λτ./100 χλμ.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    65 διαθέσιμα άρθρα για NISSAN  QASHQAI

     
    Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

    Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

    Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

    Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

    Τι ξέρεις για το ABS;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

    Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

    Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

    Δοκιμή: Νέο Renault Clio

    Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

    Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

    Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

    Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

    NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

    RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

    MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

    RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

    Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

    Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

    περισσότερα »