Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
Το 208 είναι ένα μοντέλο που έχει πολλά χρόνια μπροστά του και μπορεί να χαρίζει πραγματικά ευχάριστες μετακινήσεις.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 208 είναι ένα μοντέλο που έχει πολλά χρόνια μπροστά του και μπορεί να χαρίζει πραγματικά ευχάριστες μετακινήσεις.

Δοκιμή: Peugeot 208 1,2 VTi

25.777 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2012)

Το μεγαλύτερο νέο του νέου Peugeot 208 είναι οι σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες του. Εδώ δοκιμάζουμε τον 1.200άρη των 82 ίππων και ανακαλύπτουμε πόσο ταιριάζει στην ανάλαφρη φύση του μοντέλου.

+ Μοντέρνα εμφάνιση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά

- Ευχρηστία οθόνης πολυμέσων

Από τους μεγάλους πρωταγωνιστές του 2012, το Peugeot 208 είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που κάνουν την πραγματική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν τους. Φρέσκο σε εμφάνιση, μέσα και έξω, προσεγμένο σε ποιότητα, προχωρημένο σε εξοπλισμό, αθλητικό σε οδηγική φύση και με σύγχρονους κινητήρες, ξέρει πώς να διεκδικήσει τα αγοραστικά πρωτεία. Ανάμεσα στις καινοτομίες που το διακρίνουν είναι και οι τελείως νέοι 3κύλινδροι κινητήρες που μπαίνουν για πρώτη φορά σε μοντέλο του group PSA. Τον ένα από αυτούς δοκιμάζουμε αυτή τη φορά στην 5θυρη έκδοση του νέου 208.

Κινητήρας: Καινοτομία με ουσία κάτω από το καπό

Η έκδοση της δοκιμής εξοπλίζεται με το μεγαλύτερο (1,2 λίτρου) από τους δύο νέους 3κύλινδρους κινητήρες που συμπληρώνουν τη γκάμα του 208. Και τα δύο μοτέρ (1,0 & 1,2 λίτρου) που είναι αλουμινένια, χαμηλών τριβών (με ειδική επένδυση DLC ή Diamond Like Carbon) και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VTi). Στη περίπτωση μας, ο 1.200άρης αποδίδει 82 ίππους και δεν καταναλώνει πάνω από 4,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές ρύπων μόλις 104 γρ./χλμ. Στην πράξη, το μοτέρ βγάζει μια τεχνολογική φρεσκάδα ανάλογη των προδιαγραφών του. Είναι ελαφρύ και το δείχνει, παρασύροντας προς τα κάτω και τη ζυγαριά για όλο το αυτοκίνητο, πράγμα που φαίνεται στο δρόμο, ειδικά σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 208 που έχουμε δοκιμάσει. Επίσης, λειτουργεί πολύ πολιτισμένα και χωρίς πολλούς κραδασμούς, παρότι είναι 3κύλινδρο, ενώ ο θόρυβος δεν φτάνει ποτέ στα αυτιά των επιβατών, ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες. Η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική, με καλό τράβηγμα από χαμηλά (με τους όποιους περιορισμούς θέτει η μικρή ροπή των 118 Nm), ενώ ψηλά έχει επαρκή δύναμη. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, που είναι συνεργάσιμο στις ήπιες αλλαγές.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Peugeot 208 1.4 HDI

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Συνέχεια του άρθρου >>>
NISSAN INTERSTAR
elk test