7 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Peugeot 3008 Hybrid4 | Το ισχυρότερο 3008 «καίει» 6 λίτρα

69.669 Επισκέψεις στο άρθρο (20/8/2021)

Η ισχυρότερη έκδοση του Peugeot 3008 είναι αυτή που βλέπετε στις φωτογραφίες. Είναι η Hybrid 4 που αποδίδει 300 άλογα και έχει πραγματική μέση κατανάλωση μόλις 6,0 λτ./100 χλμ.. Ένα αγρίμι που όμως δεν… πεινά.

Η ανανέωση του δημοφιλούς οικογενειακού SUV της Peugeot «άγγιξε» και την κορυφαία έκδοση, την plug-in υβριδική, η οποία φέρει το όνομα Hybrid 4 και την οποία δοκιμάζουμε εδώ. Όπως συνέβη μάλιστα και στην υπόλοιπη γκάμα, οι αλλαγές επικεντρώνονται στο εξωτερικό και εσωτερικό design παρά στην γκάμα των κινητήρων, ωστόσο είναι αρκετές αφού αφενός η γκάμα δεν το χρειαζόταν κρίνοντας τα δεδομένα του ανταγωνισμού, αφετέρου τώρα το μοντέλο δείχνει πιο φρέσκο και δυναμικό.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πιο συγκεκριμένα, στο ανανεωμένο μοντέλο η μάσκα είναι μεγαλύτερη (σχεδόν εκτείνεται από άκρη σε άκρη), τα φανάρια έχουν ανασχεδιαστεί, η χαρακτηριστική «νυχιά» πιάνει μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα και υπάρχει περισσότερο χρώμιο με αποτέλεσμα το μοντέλο να συνεχίζει να δείχνει δυναμικό και επιβλητικό, αλλά ταυτόχρονα και πολύ πιο φρέσκο και εκλεπτυσμένο.

Η καμπίνα του 3008 σε κερδίζει αμέσως με την απτή ποιότητα κατασκευής και το εκλεπτυσμένο design. Η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη και οι νέες επενδύσεις είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στην γκάμα του ανανεωμένου μοντέλου.

Η καμπίνα του 3008 σε κερδίζει αμέσως με την απτή ποιότητα κατασκευής και το εκλεπτυσμένο design. Η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη και οι νέες επενδύσεις είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στην γκάμα του ανανεωμένου μοντέλου.

Κινητήρας: Εξαιρετικές επιδόσεις και οικονομία, σε κερδίζει με την αίσθησή του
Η ουσία της εν λόγω έκδοσης βρίσκεται φυσικά κάτω από το καπό. Πιο αναλυτικά, το Peugeot 3008 Hybrid4 χρησιμοποιεί έναν 1.600άρη κινητήρα 200 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 2 ηλεκτρικά μοτέρ. To πρώτο αποδίδει 110 ίππους και είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, ενώ το δεύτερο βρίσκεται πίσω και αποδίδει 112 ίππους, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στους 300 ίππους, ενώ η ροπή των 520 Nm είναι διαθέσιμη φυσικά από τις 0 σ.α.λ.. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν χαρακτηριστικά 4κίνησης στο Peugeot 3008 ενώ παρά το αυξημένο βάρος του, τόσο οι επιδόσεις αλλά κυρίως η αίσθηση τραβήγματος εντυπωσιάζουν.

Με την χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας που αποθηκεύεται στις μπαταρίες των 13,2 kWh, το Peugeot 3008 Hybrid4 μπορεί να διανύσει 59 χλμ. απόστασης. Ο οδηγός μάλιστα μπορεί να επιλέξει την ηλεκτρική ενέργεια αποκλειστικά για τη χρήση του μέσω των προγραμμάτων οδήγησης που διαθέτει. Σε κανονική χρήση το σύστημα χρησιμοποιεί σε χαμηλές ανάγκες φορτίου την ηλεκτρική ενέργεια και όταν χρειαστεί να επιταχύνει, επεμβαίνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Στον ανοιχτό δρόμο αυτός έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο για την κίνηση αλλά και την «φόρτιση» των μπαταριών, κάτι που επιτυγχάνεται και με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση που διαθέτει. Με λίγα λόγια μπορεί κανείς να κινηθεί ηλεκτρικά στις καθημερινές του διαδρομές εντός πόλης, ενώ εκτός αναλαμβάνει ο θερμικός κινητήρας. Με τη χρήση και των δύο μονάδων ισχύος, η μεικτή κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες έτσι ανέρχεται στα 6,0 λτ./100 χλμ..

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
VW AMAROK
FALKEN SINCERA