• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την κορυφαία FR έκδοση του SEAT Ibiza με τον 1.500άρη TSI EVO κινητήρα απόδοσης 150 ίππων. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή και μάθετε τα πάντα για το μοντέλο.

Το FR παρουσιάζει σταθερότητα και σίγουρο πάτημα διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης των μικρότερων εκδόσεων.

Δοκιμή: Νέο SEAT Ibiza FR με 150 PS

Διαβάστηκε από 20549 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2017

Δείτε το νέο SEAT Ibiza FR με 150 άλογα, που έρχεται με FοRα και άκρως δελεαστική τιμή, να αντικαταστήσει τον προκάτοχό του.

 
What is new
- 1,5 λτ. TSI κινητήρας με 150 ίππους
- Καίει 8,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 15.750 ευρώ

Η νέα γενιά του Ibiza έχει καταφέρει από τις μικρότερες κιόλας εκδόσεις του να μπει δυνατά στην κατηγορία των μικρών, προτάσσοντας στα βασικά του χαρακτηριστικά το σπορ του ταπεραμέντο, την καλή ποιότητα κατασκευής, τους πλούσιους χώρους του και την εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας του (από 15.750 ευρώ η έκδοση της δοκιμής). Η έκδοση FR ανέκαθεν ήταν μια πιο σπορ έκδοση που «πατούσε» πάνω στα απλά Ibiza, προβάλλοντας εν γένει και πιο σπορ χαρακτήρα. Η νέα γενιά του Ibiza FR δεν αποστασιοποιείται από αυτό τον χαρακτήρα, όμως εκμεταλλευόμενο τα νέα στοιχεία του ομίλου, προβάλλει ένα πλήρες προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Στην έκδοση με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα που δοκιμάζουμε (είναι διαθέσιμη και με 1,0 TSI 115 ίππων), είναι το πλέον γρήγορο και συνάμα πολιτισμένο-καθημερινό Ibiza και κατά την γνώμη μας αφήνει πολύ «χώρο» για την κορυφαία έκδοση Cupra, άσχετα αν προς το παρόν δεν υπάρχει πρόβλεψη για μια τέτοια έκδοση στη νέα γενιά του Ibiza.

Εμφάνιση: Διακριτικά δυναμικό
Όπως αρμόζει στον γενικότερο χαρακτήρα του FR, η εμφάνισή του είναι όσο δυναμική χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τα απλά Ibiza και παράλληλα να μην κρίνεται κραυγαλέο. Οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν πιο μυώδη σχεδίαση, με τον μπροστινό να φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τον πίσω να ενσωματώνει διαχύτη που πλαισιώνει όμορφα τις δυο μπούκες των εξατμίσεων. Τα λογότυπα FR, το κατά 1,5 εκ. πιο χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, συμπληρώνουν το προφίλ του πιο «καυτού» Ibiza της νέας γενιάς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Key Pap

    Καλημέρα, Θα ήθελα το σχόλιο σας σχετικά με τα αποτελέσματα του moose test για το νέο ibiza https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY απο το km77.com. Στο test δεν χρησιμοποιείται η έκδοση fr ενώ απο τα σχόλια του video το esp ήταν on!! Δείχνει απογοητευτικό πάντως και δεν γνωρίζω αν παρόμοια συμπεριφορά θα έχουν και όλα τα MQB A0 αυτοκίνητα του VW group.

      13
  • Νίκος

    @Key Pap To moose τεστ είναι πολύ απαιτητικό για όλα τα αυτοκίνητα και πόσο μάλλον στα 77km/h . To Ibiza δεν τα πήγε τόσο άσχημα αν αναλογιστείς τις αποδόσεις πιο σπορ κατασκευών όπως Toyota Gt86, Nissan Juke (στα SUV), Volkswagen Golf GTI ClubSport. Σίγουρα όταν βλέπεις όλα τα μοντέλα της Renault να έχουν καλή απόδοση βγάζεις κάποια συμπεράσματα άλλα πιστεύω περισσότερο για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

      2