5 φωτογραφίες »

Στο δρόμο: Αποτελεσματικό, αλλά & κουραστικά «σκληρό»

72.961 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2020)

Βασισμένο στη γνωστή MQB Evo πλατφόρμα της «μαμάς» VW, το SEAT Leon δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις όταν βρεθείς στην πολύ καλή θέση οδήγησης. Έχει μια ευχάριστα ανάλαφρη αίσθηση, με το ελαφρύ πλην απόλυτα ακριβές τιμόνι να είναι πιο «κοφτερό» από πριν και να βοηθά με τον τρόπο του τον οδηγό να εξαντλήσει την κορυφαία αποτελεσματικότητα του πλαισίου. Η δύναμη περνάει μαεστρικά στο δρόμο και ο σπορτίφ συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ της έκδοσης FR ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος και την κλίση.

Σαν αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με τους στάνταρ (στην έκδοση) τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 έρχεται το ουδέτερο κράτημα και οι ελεγχόμενες αντιδράσεις μέχρι την εμπλοκή του ESP τουλάχιστον, που ενσωματώνει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ XDS. Δεν είναι όσο ρυθμίσιμο ήταν, δεν έχει το τιμόνι και τη «σπίθα» του Focus, είναι όμως πιο ουσιαστικό από ποτέ. Ανεξάρτητα τη διαδρομή, το νέο SEAT Leon της δοκιμής έδειξε πως είναι «μανούλα» στη διατήρηση υψηλής μέσης ταχύτητας και στην προσφορά top ενεργητικής ασφάλειας χάρη τόσο στη μηχανική, όσο και στην ηλεκτρονική του αρτιότητα. Επικά και τα φρένα, ειδικά σε αντοχή και αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 34,6 μ.).

Από την άλλη όμως, οι σφιχτές ρυθμίσεις των ελατηρίων/αμορτισέρ, οι τροχοί των 18 ιντσών και ο ημιάκαμπτος άξονας στην πίσω ανάρτηση, θα ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες στις άφθονες εγκάρσιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Ευτυχώς δεν παρατηρήθηκε θόρυβος από την ανάρτηση, ενώ σε καλό δρόμο η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα επαρκής χωρίς να φτάνει την ομοιογένεια που χαρακτηρίζει το αντίστοιχο Golf. Στην πόλη το πρόβλημα στην ορατότητα με τις φαρδιές πίσω κολώνες αντισταθμίζεται με τη στάνταρ κάμερα όπισθεν, ενώ η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υποδειγματική. Όχι όμως και το επίπεδο θορύβου από τον αέρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD E-TRANSIT
NISSAN