• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα άδυτα του νέου 1,5 TSI EVO της VW

Διαβάστηκε από 33046 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2017

Δείτε τον νέο TSI βενζινοκινητήρα της VW, που φέρνει επανάσταση: Ανεβάζει τα κυβικά, «κόντρα» στο downsizing που… «έκανε μόδα» η Volkswagen, και φορά ένα είδος turbo που μέχρι τώρα είχαν οι diesel κινητήρες.

 
Όπως ξέρετε, πρωταρχικός στόχος των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων των κινητήρων που εφοδιάζουν τα οχήματά τους. Οι τρόποι με τους οποίους το καταφέρνουν είναι διάφοροι, όμως τώρα τελευταία η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς, έχει «συναινέσει» ότι το turbo -μιλάμε για κινητήρες βενζίνης καθώς στα πετρέλαια η χρήση turbo είναι καθολική- είναι ένας καλός τρόπος για την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Από εκεί και πέρα, έχουν δοκιμαστεί και άλλες «τεχνοτροπίες», όπως το διάσημο πια downsizing που είναι η μείωση του κυβισμού με παράλληλη χρήση υπερπλήρωσης, καθώς και η επιλογή άλλων κύκλων καύσης. 
 
Ο νέος κινητήρας 1,5 TSI EVO της Volkswagen υιοθετεί τον όρο rightsizing (σ.σ. αναφερθήκαμε στο όρο αυτό όταν αναλύσαμε τον 1,5 Dual VVT-IE κινητήρα του νέου Yaris, βλ. τεύχος 20/2017), καθώς και εναλλακτικό κύκλο καύσης. Ας δούμε όμως περί τίνος πρόκειται.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: VOLKSWAGEN, TSI, EVO, TECH
 
  • Σχιστοματης

    Κωστα, αν σου αρεσει να σε πιανουν κοροιδο οι γερμανοι με τα λογισμικα καυσαεριων, τα καρτελ και τα ξεβαμενα μαλακα πλαστικα προβλημα σου. Στους υπολοιπους οσο και να χτυπιεσαι δεν μας αρεσει τι να κανουμε τωρα; Γι αυτο στις παγκοσμιες πωλησεις θα βλεπετε μια ζωη την πλατη μας. Και δεν εννοω την Toyota γιατι σε βλεπω παλι το εχεις ετοιμο το κορολα να το πεις αλλα συνολικα τους ιαπωνες γιατι κι εσεις ως γκρουπ υπερηφανευστε για τις πωλησεις σας! Που να σας παρει μεμονωμενα; Εκει τσουζει!

      32
  • Πειραιωτης

    Το ποσο καλος ειναι θα μας το δειξουν τα συνεργεια που εχουν εμπειρια στα οχηματα του vw group και μπορουν να σε πληροφορησουν αριστα για αυτο αν και δεν ειναι κατι αγνωστο για το ευρυ κοινο.Γενικα μονο αξιοπιστα δεν μπορει να ονομασει καποιος τα μοτερ της και αυτο το ξερουν ολοι.Τα υπολοιπα για τεχνολογια και πρωτοπορες τεχνικες ειναι απλες διαφημιστικες ρεκλαμες που συνηθιζονται απο τους γερμανους μονο που στο τελος καταληγουν σε αστειες καταστασεις!!

      18
  • Jimmys

    Μετά το downsizing μας παρουσιάζουν το rightsizing! Που σημαίνει ότι παραδέχονται και οι ίδιοι ότι το downsizing δεν ήταν και τόσο... καλό, αφού ΤΩΡΑ βρήκαν τη χρυσή τομή! Το παράδοξο είναι ότι ο όρος rightsizing δε βγήκε από την αναγνώριση των καταναλωτών, πως τώρα με περισσότερα κυβικά είναι όντως καλύτεροι οι τουρμποκινητήρες, ΑΛΛΑ μας το επιβάλλουν οι ίδιοι ως χωρίς να έχουν δοκιμαστεί ακόμη... Πως να τους πιστέψεις όταν και με προηγούμενες τεχνολογίες έλεγαν πόσο προηγμένοι και αξιόπιστοι είναι οι κινητήρες τους, οι οποίοι τελικά αποδείχθηκαν σκάρτοι, τόσο από τις διάφορες εμπειρίες του κόσμου όσο και από την παραδοχή των ίδιων ότι οι προηγούμενοι δεν ήταν RIGHTsizing.....

      16
  • Μ.

    ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1500 ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ !!!

      2
  • Κώστας

    Ο Σχιστοβλάκας δε τη παλεύει. Εκτός ότι κάνει like μόνος του για να φαίνονται πολλά, μπαίνει σε κάθε γερμανικό άρθρο για να πει τη μπαρούφα του. Απλά παιδιά μη του δίνετε σημασία. Όπως είπε και ο Αϊνστάιν, δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Σχιστοματη, πρώην Japan flag συγχαρητήρια. Κερδίζεις πρώτο βραβείο!! Δε θες να σου πω σε τι....

      1