• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα άδυτα του νέου 1,5 TSI EVO της VW

Διαβάστηκε από 22919 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2017

EVO όπως Evolution; Ο νέος TSI βενζινοκινητήρας της VW φέρνει δύο καινοτομίες: Ανεβάζει τα κυβικά, «κόντρα» στο downsizing που… «έκανε μόδα» η Volkswagen, και φορά ένα είδος turbo που μέχρι τώρα είχαν οι diesel κινητήρες. Παρακάτω τον αναλύουμε λεπτομερώς.

 
Όπως ξέρετε, πρωταρχικός στόχος των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων των κινητήρων που εφοδιάζουν τα οχήματά τους. Οι τρόποι με τους οποίους το καταφέρνουν είναι διάφοροι, όμως τώρα τελευταία η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς, έχει «συναινέσει» ότι το turbo -μιλάμε για κινητήρες βενζίνης καθώς στα πετρέλαια η χρήση turbo είναι καθολική- είναι ένας καλός τρόπος για την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Από εκεί και πέρα, έχουν δοκιμαστεί και άλλες «τεχνοτροπίες», όπως το διάσημο πια downsizing που είναι η μείωση του κυβισμού με παράλληλη χρήση υπερπλήρωσης, καθώς και η επιλογή άλλων κύκλων καύσης. 
 
Ο νέος κινητήρας 1,5 TSI EVO της Volkswagen υιοθετεί τον όρο rightsizing (σ.σ. αναφερθήκαμε στο όρο αυτό όταν αναλύσαμε τον 1,5 Dual VVT-IE κινητήρα του νέου Yaris, βλ. τεύχος 20/2017), καθώς και εναλλακτικό κύκλο καύσης. Ας δούμε όμως περί τίνος πρόκειται.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: VOLKSWAGEN, TSI, EVO, TECH
 
  • popi

    Ένας κινητήρας για είναι αξιόπιστος χρειάζεται επίσης ποιοτικά έμβολα και ελατήρια εμβόλων. Οπότε μάθαμε ότι η τουρμπίνα μπορεί να είναι πιθανό πρόβλημα στον TSI 1.5 των 130 ίππων.

      29
  • Nikosbuffon

    Νικο Κώστα και γενικα ολοι εδω μεσα οι αντίστοιχοι γερμανοφιλοι που μπαινουν σε άρθρα για ιαπωνικά και σχολιάζουν αισχρα λες και τους εβρισες την μανα είναι καλυτεροι εεε.λυστε μου αυτην την απορια και μετα πειτε την γνώμη σας.

      21
  • Σχιστοματης

    @NikosBuffon Μην ασχολεισαι με τους πουθεναδες. Αστους να βγαλουν οση χολη θελουν. Τα στοιχεια χαμηλης αξιοπιστιας και χαμηλων παγκοσμιων πωλησεων λενε την ΑΛΗΘΕΙΑ που τους καθεται πολυ βαρια στο στομαχι! Σοδες! χαχαχα Ιαπωνες και Κορεατες τους εχουν κανει να παραμιλανε!

      17
  • Nikosbuffon

    Αδερφέ 1892 η αισχροτητα των οπαδων του γκρουπ συγκεκριμενα σε οποιαδήποτε φορουμ η αρθρο εχει να κανει με το αυτοκίνητο ειναι μεγαλη τα τελευταία 10 χρόνια που συμετεχω σε διάφορες συζητήσεις σε διαφορα Φόρουμ σε διαφορετικες μαρκες .τι αλλο να πω για να καταλάβεις δεν λεω οτι και οι ιαπωνιφιλοι ειναι καλα παιδιά. Άλλα τι σε νοιάζει ρε φιλε αν για παράδειγμα η Toyota θελει hybrid βολεψου με το τούρμπο σου και ασε τον αλλον στο hybrid δεν χρειάζεται να τον λες κουβα γιατί και το δικο σου vw για παράδειγμα είναι κουβας οπως και το peugeot και γενικα ολα .

      9
  • Λογικος

    Νικο κανενα προβλημα. Μεινετε εσεις στη δεκαετια του 80 που νομιζετε οτι στιβαροτητα, πορτες, μαλακα πλαστικα, ποιοτητα κυλισης κλπ φτιαχνουν μονο οι γερμανοι. Το θεμα ειναι οτι οι Ιαπωνες ολα αυτα τα διορθωσαν. Οι γερμανοι διαχρονικα ομως δεν μπορουν αυτη τη ρημαδα την αξιοπιστια να βελτιωσουν! Γιατι;;; Δεν μπορουν ή δεν θελουν;;; Μερκελντες;; Οχι ευχαριστω δεν θα παρω! Θελω οταν ξεκιναω καπου να φτανω στον προορισμο μου με το αυτοκινητο μου και οχι με την οδικη που σπανε τα ελατηρια του γκαζιου ή με τη νεα ανακληση που δεν πιανουν καν τα φρενα! Αστερατη ασφαλεια!

      8
  • Λογικος

    Αυτο με τις βαριες πορτες εν ετει 2017 με ξεπερναει! Ελεος ρε παιδια! Ο,τι ελεγαν οι υπερμαχοι των γερμανικων τη δεκαετια του 80 ακομα τα ιδια ακουμε! Νομιζετε οτι αλλοι κατασκευαστες δεν μπορουν να φτιαξουν την πορτα οπως οι γερμανοι και να κανει τον ιδιο ηχο; Δεν το κανουν γιατι πολυ απλα δεν εχει νοημα να το κανουν γιατι οι πορτες των αλλων κατασκευαστων ειναι ισορροπημενες οσον αφορα βαρος, κλεισιμο και ηχο! Τι να το κανω να εχω πορτα και να μην εχω αυτοκινητο οταν με αφηνει στο δρομο;;; Οσο για το δηθεν βαρος της πορτας αυτο ειναι το διαχρονικο κολπο των γερμανων με τους μενετεσεδες! Ειχαμε γερμανικο και ολο στη μαπα τρωγαμε την πορτα επειδη την επανεφερε ο μεντεσες στο προηγουμενο σημειο και σου επεφτε μεσα στο ματι! Κωμικοτραγικο αλλα αληθινο! Επισης επειδη βαζεις δυναμη να την κλεισεις συν τη δυναμη του μεντεσε, η πορτα κλεινει δυνατα με τον ηχο να ειναι δυνατος εως τρομακτικος! Στο θεμα της ασφαλειας ολες οι πορτες ειναι το ιδιο ασφαλεις γιατι αλλιως δεν θα επαιρναν 5 αστερια στα crash tests!!

      8
  • St

    ειρήνη ημίν.. τα λεφτα μας λείπουν...αν αλλάζαμε αυτοκινητο καθς 5 χρόνια όλα θα ηταν τέλεια.. τωρα στα 20000 ευρω που μας πονανε να τα δωσουμε για την αγορα καινουργιου αυτοκινητου το ψάχνουμε σε όλα τα συμπαρομαρτούντα,,ακομα και την μεταπωλητική αξια του ..και εκει οι Γερμανοι δεν παιζονται.... και ας καινε λαδια οι Τsi..επισης λαος που φτιαχνει τα καλυτερα Τανκς στον κοσμο δεν μπορεί θα φτιαχνει και στιβαρα αμαξια είναι ακριβα..αλλά κανενα άλλο αυτοκινητο όταν κλεινεις την πορτα δεν καταλαβαίνεις αυτό τον ηχο που μοιαζει με ήχο πορτας όταν κλεινει σε θυσαυροφυλακιου

      4
  • Tasos

    Καταρχήν δεν υπάρχει λόγος να βρίζεστε εδώ μέσα.Ο καθένας έχει τη δική του άποψη και καλό είναι να τη σεβόμαστε. Ο Σχιστομάτης λοιπόν είδε και έπαθε με τα γερμανικά.Πήρε 3 αυτοκίνητα γερμανικά και τα 3 του άλλαξαν τα φώτα στις βλάβες και λογικό είναι να είδε και αποείδε,να πήγε σε ιαπωνικό.Βέβαια δεν πήγε σε όποιο και όποιο αλλά στο Mps το οποίο κάθε άλλο παρά κακό αυτοκίνητο είναι να είμαστε αντικειμενικοί.Από τη στιγμή δε,που δε του έχει βγάλει προβλήματα είναι λογικό να έχει στραφεί εναντίον των γερμανικών.Ως ένα βαθμό τον καταλαβαίνω γιατί και εγώ αν είχα δαπανήσει σημαντικά ποσά και έδινα άλλα τόσα για βλάβες πιθανόν να έβριζα. Σε αυτό που όμως διαφωνώ μαζί σου Σχιστομάτη είναι στο γεγονός ότι κατακεραυνώνεις τα γερμανικά αυτοκίνητα κατευθείαν δίχως να δέχεσαι κουβέντα.Δε μιλάω για το Group αυτό είναι το κόκκινο πανί για σένα. Ξέρεις πολύ καλά πως ένα αυτοκίνητο πρέπει να κριθεί σε όλους τους τομείς και αν είναι άχρηστο τότε οκ το λέμε.Δεν μπορούμε όμως να λέμε ότι τα αυτοκίνητα του Group και τα γερμανικά είναι σκουπίδια ή σαράβαλα λόγω αξιοπιστίας και πως ότι άλλο κυκλοφορεί είναι ανώτερο ειδικά τα ιαπωνικά και τα κορεάτικα γιατί απλούστατα δεν ισχύει κάτι τέτοιο και πίστεψε δεν το λέω επειδή έτσι μου ήρθε. Το καθένα έχει τους δυνατούς του τομείς αλλά σίγουρα και στο έχω παραδεχτεί τα ιαπωνικά από άποψη αξιοπιστίας,είναι ανώτερα το ξέρουμε αυτό. Μπορεί να σου έχουν τύχει πολλά αλλά βάλε λίγο νερό στο κρασί σου..

     
  • Νικος

    Λογικε δεν ειμαι γερμανος.αλλα οι ιαπωνες την αξιοπιστια τους τη βελτιωσαν η τη χειροτερεψαν?

     
  • Νικος

    Λογικε για την πορτα που λες σε θεμα στιβαροτητας στο τροπο που κλεινει και τον ηχο που κανει οτι ολοι οι κατασκευαστες μπορουν να το κανουν δεν ισχυει.αν μπορουσαν θα το εκαναν.αφου οι ιαπωνες γενικα μπορουν η καποιος αλλος γιατι δε φτιαχνουν mercedes η ferrari?ξερεις γιατι?γιατι απλα προς το παρον δε μπορουν

     
  • 1892

    @NikosBuffon Η αισχροτητα των ιαπονωφιλων εχει ξεπερασει τα ορια στο autotriti.Σχολιαζουν υβριστικα και σε καθε,μα καθε αναρτηση,ειδικα για αυτοκινητα προερχομενα εκ γερμανιας.Αναποδα τα ειπες.Γνωστοι ειναι αυτοι που σχολιαζουν σε ολα λεγοντας μπουρδες τις περισσοτερες φορες,οπως το σχολιο για το ονομα evo(;;).

     
  • Nikos

    Σχοστοματη κάνεις μόνος σου like στα σχόλια σου αλλά είσαι τυχερός που δεν υπάρχει dislike γιατί θα ήσουν by far πρώτος και όχι μόνος σου...

     
  • Κώστας

    Ο Σχιστοβλάκας δε τη παλεύει. Εκτός ότι κάνει like μόνος του για να φαίνονται πολλά, μπαίνει σε κάθε γερμανικό άρθρο για να πει τη μπαρούφα του. Απλά παιδιά μη του δίνετε σημασία. Όπως είπε και ο Αϊνστάιν, δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Σχιστοματη, πρώην Japan flag συγχαρητήρια. Κερδίζεις πρώτο βραβείο!! Δε θες να σου πω σε τι....

     
  • vg

    Μάλιστα, ωραίο το άρθρο, όπως και το αντίστοιχο για το yaris, για τους "πειραγμένους" λοιπόν, η σειρά αναβάθμισης είναι: intercooler-πρόγραμμα και μετά τα υπόλοιπα (η τουρμπίνα αν ραγίσει θα την πληρώσεις χρυσάφι). Όσο για τη χρήση του evo που χαροποίησε τον "κολλημένο", νταξ μεγάλε, χαλάρωσε, ιαπωνικά δε θα πάψουν να κατασκευάζονται, χρήμα να 'χεις και αγόραζε όσα θες. Όσο πιο πολύ κράζεις... γνωρίζεις τη συνέχεια, μη στη γράψω.