ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά

(23/9/2025)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Το Skoda Kamiq Monte Carlo με τα 150 άλογα συνδυάζει τις επιδόσεις με πολιτισμένο χαρακτήρα, ευχάριστη οδηγική αίσθηση και σωστή οδική συμπεριφορά, η τιμή όμως είναι υψηλή, ειδικά από τη στιγμή που δεν μιλάμε για ένα εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα που προσφέρει ο ανταγωνισμός με λιγότερα χρήματα.

+ Σπορτίφ λεπτομέρειες, κινητήρας-επιδόσεις, γεροδεμένη καμπίνα, καθίσματα, χώροι επιβατών & αποσκευών, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, φρένα, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Τιμή, «γρέζι» κινητήρα στις υψηλές στροφές και απουσία εξηλεκτρισμού, αεροδυναμικός θόρυβος

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Skoda Kamiq 1,5 ΤSI DSG7 Monte Carlo
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, ACT
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
   
Μετάδοση  
Κιβώτιο Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Κινηση Μπροστά
   
Eπιδόσεις  
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3,5
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,4
30-80 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,2
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,3
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 213
Βάρος (κιλά)* 1.277
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,7
Μέση δοκιμής 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 128
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
*&&&&εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Skoda Kamiq 1,5 ΤSI DSG7 Monte Carlo
ESP *
Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */*
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2-ζωνικός)
Πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής ψηφιακός 10,25 ιντσών/έγχρωμη αφής 9,2''
Αισθητήρες βροχής-φώτων/Κeyless entry */*
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 17 ιντσών
Προβολείς/Φώτα ημέρας LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 4 χρόνια (ή 80.000 χλμ.)
Έκδοση Monte Carlo
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Skoda Kamiq 1,5 ΤSI DSG7 Monte Carlo
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,0
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.531/1.516
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 70/72
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/45 R18
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Διαστάσεις (χλστ.)* Skoda Kamiq
Κεφάλι οδηγού 120
Κεφάλι πίσω 78
Πλάτος εμπρός 1.388
Πλάτος πίσω 1.365
Πόδια πίσω 188
Χώρος αποσκευών (λτ.) 400
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.241x1.793x1.553
Μεταξόνιο 2.651
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Kamiq Monte Carlo -H πιο σπορτίφ & ακριβή εκδοχή του
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Γρήγορο, αλλά όχι εξηλεκτρισμένο και στην πόλη «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά