Τη διαφορά στη γεροδεμένη και ευρύχωρη καμπίνα κάνουν τα σπορ καθίσματα, οι κόκκινες λεπτομέρειες, οι άσπρες ραφές, ο λεβιές του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου και το φινίρισμα που θυμίζει ανθρακόνημα σε ταμπλό και πόρτες.
Σε αντίθεση με το Skoda Fabia, το Kamiq με το σπορτίφ «κουστούμι» Monte Carlo συνδυάζεται μόνο με τον 1,5 TSI κινητήρα του ομίλου VW που αποδίδει 150 άλογα και στη συγκεκριμένη περίπτωση «παντρεύεται» με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Αποτελώντας την κορωνίδα στην γκάμα του μικρού SUV της Skoda, το Kamiq Monte Carlo ξεχωρίζει χάρη στη μαύρη οροφή (συνδυάζεται με μεταλλικό χρώμα) και τις ίδιου χρώματος σπορτίφ λεπτομέρειες: Γρίλια και πλαίσιο μάσκας, πλαϊνές ποδιές και καπάκια καθρεπτών, γράμματα «SKODA» και «Kamiq» στο πίσω μέρος, ο διαχύτης και η αεροτομή. Επιπλέον οι στάνταρ 17 ιντσών μαύρες ζάντες αλουμινίου (με 490 ευρώ μπορείς να βάλεις 18άρες) είναι ειδικής αεροδυναμικής σχεδίασης, ενώ για όσους δεν έπιασαν τα υπονοούμενα στα μπροστινά φτερά υπάρχουν σήματα «Monte Carlo».
To Skoda Kamiq με τα 150 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 κοστίζει 27.950 ευρώ στην έκδοση Selection, που θεωρούμε πως είναι μια «τίμια» προσέγγιση. Στην περίπτωση όμως του πακέτου Monte Carlo η τιμή «ξεφεύγει» στα 32.950 ευρώ, ήτοι 5 χιλιάρικά πάνω τα οποία θεωρούμε πως είναι πολλά λεφτά για ένα μοντέλο που δεν έχει εξηλεκτρισμένο κινητήρα. Οφείλουμε πάντως να αναφέρουμε την πληρότητα του εξοπλισμού που προσφέρει τα πάντα από συστήματα άνεσης και ασφάλειας, καθώς και στάνταρ πανοραμική γυάλινη οροφή.