Σε μια διαδρομή με στροφές, το Skoda Kamiq Monte Carlo αποδεικνύεται γρήγορο και αποτελεσματικό με ουδέτερα χαρακτηριστικά και πολύ δυνατό φρενάρισμα.
Το ευχάριστο «αγκάλιασμα» από τα σπορ καθίσματα, το στιβαρό μπροστινό σύστημα και η σφιχτούτσικη ανάρτηση είναι στοιχεία που σε συνδυασμό με το «νεύρο» του κινητήρα ανεβάζουν συνολικά την οδηγική αίσθηση, ειδικά έχοντας επιλέξει το Sport πρόγραμμα λειτουργίας. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως το Kamiq έχει μετατραπεί σε... GTi, στην καθημερινότητα είναι ευχάριστο και κυρίως ισορροπημένο. Ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 215/45 που «φορούσε» το μοντέλο της δοκιμής, έχει πολιτισμένη κύλιση, χωρίς να κοπανάει και βροντάει στην κακοτεχνίες.
Ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών με ελαστικά 215/45 που «φορούσε» το μοντέλο της δοκιμής, έχει πολιτισμένη κύλιση, χωρίς να κοπανάει και βροντάει στην κακοτεχνίες.
Όντας πολιτισμένο και εύχρηστο στην καθημερινότητα (ακόμα και μέσα στην πόλη, όπου το αυτόματο κιβώτιο και ο μικρός κύκλος στροφής τονίζουν την ευελιξία), με την πρώτη ευκαιρία σε μια διαδρομή με στροφές αποδεικνύεται γρήγορο και αποτελεσματικό με ουδέτερα χαρακτηριστικά και πολύ δυνατό φρενάρισμα. Σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά και την ευκολία εναλλαγών σχέσεων με τα paddles μπορείς να κρατάς υψηλή μέση χωρίς κόπο και... δράμα, χωρίς πάντως το σύνολο να έχει την «κοφτερή» αίσθηση, ενός Ford Puma για παράδειγμα. Oύτε στη ρυθμισιμότητα της συμπεριφοράς, που είναι ξεκάθαρα μονοδιάστατη προς τη προσθιοκίνητη φύση του, ούτε στη συμμετοχή του οδηγού. Από την άλλη, στον ανοιχτό δρόμο είναι απόλυτα σταθερό ακόμα και στην τελική που ξεπερνάει τα 210 χλμ./ώρα, ωστόσο ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι αισθητός και πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας ήδη από τα 100 χλμ./ώρα.