Ο e-XDi160 κινητήρας του Tivoli εκμεταλλεύεται τη διαθέσιμη ροπή για να κινήσει με άνεση το Tivoli εντός και εκτός πόλης, όντας ιδιαίτερα ελαστικός και οικονομικός.

    Κινητήρας: Αποδοτικός και οικονομικός

    48.789 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2017)

    Η ονομαστική απόδοση του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα βρίσκεται στους 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές και η ροπή του ανεβαίνει στο πολύ καλό νούμερο των 300 Nm μεταξύ 1.500 και 2.500 στροφών, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 109 γρ./χλμ. Στη δοκιμή μας συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων -υπάρχει και αυτόματο 6 σχέσεων- το οποίο θα θέλαμε να είχε πιο ακριβή επιλογέα στις αλλαγές. Στην πράξη, ο νέος κινητήρας εκμεταλλεύεται τη διαθέσιμη ροπή για να κινήσει με άνεση το Tivoli εντός και εκτός πόλης, όντας ιδιαίτερα ελαστικός και με πολύ γραμμική λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα. Παράλληλα, αποδεικνύεται και αρκετά πολιτισμένος, με χαμηλό θόρυβο να φθάνει στην καμπίνα, ιδίως όταν ο οδηγός τον «δουλεύει» μέσα στο φάσμα της ροπής του. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ. με τη βοήθεια του συστήματος start/stop, η οποία πέφτει στα 5,5 λτ. κινούμενοι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 125 χλμ./ώρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Σχολιάστε
    Διαβάστε περισσότερα για το SSANGYONG TIVOLI