Το Tivoli διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης και αντίστοιχα καλή άνεση κάτι που οφείλεται στην μαλακή ανάρτησή του.

Οδική συμπεριφορά: Εντός, εκτός και επί το χώμα

48.790 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2017)

Το Tivoli διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης και αντίστοιχα καλή άνεση κάτι που οφείλεται στην ανάρτησή του, η οποία είναι σχετικά μαλακή, ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου σε άσφαλτο και χώμα, με επακόλουθο όμως και τις λίγο τονισμένες κλίσεις του αμαξώματος. 
Οι compact διαστάσεις του Tivoli, το καθιστούν αρκετά ευέλικτο σε διαδρομές εντός πόλεως, με κύκλο στροφής στα 10,6 μέτρα ενώ και στις υψηλές ταχύτητες εκτός πόλης ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη σταθερότητα που προσφέρει. Παράλληλα το κορεάτικο μοντέλο αποδεικνύεται ιδιαίτερο ικανό και στις light χωμάτινες διαδρομές, όπου θα κινηθεί απροβλημάτιστα και χωρίς να κουράσει τους επιβάτες του. 
Σε όλο αυτό συνεισφέρει το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, που έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport) και είναι καλό σε πληροφόρηση και αντάξιο των προσδοκιών σε κάθε ρύθμιση. Μόνο στην επιλογή Comfort θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ελαφρύ.
Τέλος σε διαδρομές με έντονες και συνεχείς στροφές το αμάξωμα συμπεριφέρεται ουδέτερα, με την άνεση να μετριάζεται κάπως, κυρίως λόγω των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών της δοκιμής. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το SSANGYONG TIVOLI